بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

هراس دشمنان از کشورمان به دلیل فرهنگ شهادت‌ طلبی مردم است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: ترس دشمنان ما از کشورمان تنها مربوط به سلاح‌ها و قدرت نظامی ما نیست، بلکه بیشتر از مردمی می‌ترسند که همواره آمادگی شهادت را دارند و از پیر و جوان جان خود را برای حفظ کشور و انقلاب فدا می‌کنند.

هراس دشمنان از کشورمان به دلیل فرهنگ شهادت‌ طلبی مردم است

هراس دشمنان از کشورمان به دلیل فرهنگ شهادت‌ طلبی مردم است

هراس دشمنان از کشورمان به دلیل فرهنگ شهادت‌ طلبی مردم است به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری صبح روز شنبه ۶ فروردین در دیدار نوروزی با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در محل نمازخانه ستاد مرکزی بنیاد برگزار شد، با تبریک سال نو و میلاد امام زمان (عج) گفت: همه ما وظیفه سربازی حضرت ولی عصر (عج) را داریم و ظهور و غیبت ایشان نباید برای ما فرقی داشته باشد و همواره باید خود را سرباز آماده ایشان بدانیم.

وی افزود: خوشبختانه افتخار و توفیق خدمت و حضور در زیر سایه شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران نصیب ما شده است و باید از این موقعیت بهترین بهره را ببریم و از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امنیت جامعه تنها دغدغه مربوط به یک مقطع تاریخی نیست ادامه داد: تمام دوران تاریخ امنیت انسان‌ها در خطر قرار می‌گیرد، کما اینکه امروز نیز شاهد چنین موضوعی هستیم که به سادگی امنیت جوامع تهدید می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شکری ادامه داد: ترس دشمنان ما از کشورمان تنها مربوط به سلاح‌ها و قدرت نظامی ما نیست، بلکه بیشتر از مردمی می‌ترسند که همواره آمادگی شهادت را دارند و از پیر و جوان جان خود را برای حفظ کشور و انقلاب فدا می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.