بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

آیا می خواهید روزی پولدار شوید؟

آیا می خواهید روزی پولدار شوید؟

آیا می خواهید روزی پولدار شوید؟ ایده های نو اگر در مسیر استقبال مردم قرار بگیرد می‌ تواند به یکی از کسب و کارهای بزرگ و پولساز دنیا تبدیل شود. دنیای ما انسان‌ های ایده پرداز زیادی دارد که توانسته‌ اند با پر و بال دادن به افکار خود، کسب و کارهای نو ایجاد کنند و مسیر پول درآوردن را برای خود راحت‌ تر کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از حوزه های سودمند بیشتر آشنا شوید.

دستکش لاتکس آزمایشگاهی

از آنجایی که دستکش لاتکس آزمایشگاهی مانند بسیاری از محصولات دیگر مشخصات منحصر به خود را دارد به صورت شیری رنگ است.

دستکش ها معمولا از ۱۰۰ درصد لاتکس تولید شده اند و برای بسیاری از فعالیتهای خانگی، بیمارستانی، صنعتی، خدمات آرایشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

لاتکس نوعی مایع می باشد که قابلیت تجزیه شدن دارد و از یک لاستیک طبیعی تولید شده است و در بسیاری از محصولات دیگر مانند چکمه و دیگر دستکش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی از افراد به لاتکس آلرژی دارند و هنگام استفاده ممکن است باعث ایجاد کهیر روی پوستشان بشود و یا ممکن است پوست خارش گرفته و قرمزی بدی را ایجاد کند.

آیا می خواهید روزی پولدار شوید؟

دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی

یکی از بارز ترین شاخصه های دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی تعداد آن می باشد که در بسته های کوچک ۱۰۰ عددی یا کمتر بیشتر تعبیه می شود.

دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی بدلیل به کار رفتن پودر کمتری در تولید آن از سبکی بیشتری برخوردار است و از نظر جنس نازکتر می باشد.

از نظر استفاده دستکش های لاتکس ۱۰۰ عددی بسیار می تواند مقرون به صرفه باشد و با تهیه یک یا چند بسته از آن نیاز شما را تا مدت ها برطرف می کند.

خرید دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی معمولا توسط بیمارستان ها و درمانگاه های بزرگ بیشتر انجام می شود چون نیاز بیشتری به آن وجود دارد.

معمولا خرید دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی برای بیمارستان ها توسط کارپرداز یا مسئول خرید آن بیمارستان صورت می گیرد.

دستکش لاتکس 100 عددی

دستکش لاتکس الیت

مهمترین مشخصات دستکش لاتکس الیت نوع کم پودر بودن آن در نحوه تولیدش می باشد و چون پودر کمی استفاده می شود حساسیت کمتری ایجاد می شود.

شاخصه دیگر آن این است که با بروز ترین و با کیفیت ترین دستگاه های آلمانی در ایران و برحسب نوع حرکت دست انسان در قالب های سرامیکی تولید می شود.

دستکش لاتکس بدلیل اینکه خیلی نازک تولید می شود مانند پوست دوم انسان عمل می کند و قابلیت پوشش دهی مناسب را دارد.

از ویژگی های بارز آن حمل آسان و یکبار مصرف بودن آن است و همین موضوع باعث شده استقبال زیادی از این محصول پر فروش شود.

دقت کنید بدلیل اینکه خیلی لایه نازک دارد تا بتوان لمس اشیاء را بهتر احساس کرد مراقب آلودگی محیط های اطراف خود باشید و به محض پارگی تعویض نمایید.

دستکش لاتکس الیت

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.