بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

از قانون جذب این گونه استفاده کنید

از قانون جذب این گونه استفاده کنید

از قانون جذب این گونه استفاده کنید قطعا شما هم برای کار هایی که انجام میدهید برخی اوقات تاثیرات قانون جذب را دیده اید. قانون جذب تنها در شغل ها تاثیر ندارد و بلکه میتواند در تمام مراحل زندگی شما نقش های مهمی را ایفا کند.

صابون فیروزه بچه

برای شستشو بدن یا یک سری کالا از صابون فیروزه بچه استفاده می شود. یکی از صابون های پر طرفدار و دارای خاصیت آنتی باکتری صابون فیروز است. این محصول در عرصه باازر بیش از ۴۰ سال قدمت دارد.

از قانون جذب این گونه استفاده کنید

قیمت پتوی شادیلون دو نفره

یکی از پتوهایی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، پتو شادیلون تک نفره می باشد، اما قیمت پتو شادیلون دو نفره به صرفه تر است. پتو دارای انواع مختلفی می باشد که ما در ادامه ان ها را به اختصار توضیح می دهیم. پتوی کودک در دو سایز ۱۱۰*۸۰ و ۱۴۰*۱۱۰ موجود می باشد. پتوهای پنبه ای به دو صورت یک لایه و دو لایه موجود هستند.

قیمت پتوی شادیلون دو نفره

بطری پلاستیکی بزرگ

بطری پلاستیکی بزرگ ۱۰۰ سی سی از پرتقاضاترین نمونه محصولات پلاستیکی می توان بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی را مثال زد به این دلیل که این نوع بطری در صنایع متعدد کاربرد بالایی دارد و جزء بهترین و درجه یک ترین بطریهای موجود در بازار است که مورد تایید سازمان بهداشت و استاندارد هم قرار گرفته است.

بطری پلاستیکی بزرگ

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.