بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ایده پولسازی برای جوانان با سرمایه کم چیست

ایده پولسازی برای جوانان با سرمایه کم چیست

ایده پولسازی برای جوانان با سرمایه کم چیست من نیز جوانی بودم که سه سال پیش سرمایه کمی برای ایجاد کسب و کار فیزیکی داشتم اما به پیشنهاد یکی از دوستانم با عرصه تجارت به سبک نوین آشنا شدم و توانستم در این راه تجارب خوبی را به دست آورم و با بهره گیری از ظرفیت بالای این عرصه مسیر چندین ساله ثروتمند شدن را به سرعت پیمودم، به طوری که در فروش محصولات گلاب عملکرد خوبی داشتم و ثروتمند شدم.

گلاب ربیع اصل

گلاب ربیع اصل یک گلاب باکیفیت و طبیعی است که نسبت به گلابهای دیگر غلظت خوبی را دارد و عطر آن عالی و خوشایند است. گلاب یک ماده بسیار خوشبو است که کاربرد های مختلفی را دارد. گلاب از گل محمدی به دست می آید، برای تهیه گلاب، گل محمدی را تبخیر می کنند و آن را به صورت بسته بندی شده، راهی بازار می کنند. یکی از انواع گلاب های خالص و طبیعی که این روزها در بازار خرید و فروش می شود، گلاب ربیع اصل است. این گلاب عطر و بوی فوق العاده مناسبی را دارد، دلیل رایحه خوش این گلاب، طبیعی بودن آن است.

ایده پولسازی برای جوانان با سرمایه کم چیست

گلاب دو آتیشه

در ابتدا باید بگوئیم که صادرات گلاب دو آتیشه  اصل و سنتی بوده که معمولا از گل محمدی گرفته می شود. بهتر است بدانید که از رایحه گلاب برای صنایع عطر سازی هم استفاده می شود. در واقع گلاب دارای خواصی چون ضد التهابی، ضد باکتری، ضد درد، ضد تشنج و حتی ضد برونشیت می باشد. گلاب دو آتیشه معمولا دوبار در فرآیند تقطیر قرار می گیرد که دارای کیفیت بهتری است جالب است بگوییم که گلاب می تواند مشکلات سوزش ادرار را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. جالب است بدانید که گلاب عمده دو آتیشه ممتاز دارای ویتامین C، ویتامین E، تانن، سیترنلول، گرانتول، استاروپنین و همچنین فنیل اتانول می باشد. ترکیباتی که در گلاب به کار رفته دارای ۸۰ درصد کالری، ۲۱ گرم کربوهیدرات و ۲۰ گرم شکر بوده که دارای خاصیت زیادی است.

گلاب دو آتیشه

گلاب کوه زرد

گلاب کوه زرد به دلیل نقش آرایشی و تغذیه ای از جنبه های مختلف مشهور است و حتی برای درمان بیماریها مصرف می شود. گلاب کوه زرد عمدتاً از گلبرگهای گل محمدی، گل رز و غیره استخراج می شود، به طوری که روغنهای خالص به طور طبیعی و مناسب برای استفاده تولید می شود. اما آنچه معمولاً از گلاب در بازار به فروش می رسد، محصول رقیق شده این روغنها است که دارای ترکیبات شیمیایی و فراوانی است و بعضی اوقات رایحه هایی به آن اضافه می شود. گلاب، حاوی بسیاری از مواد مغذی مهم مانند آنتی اکسیدانها و ویتامینهایی مانند A ،E ،B3 و D است.

گلاب کوه زرد

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.