بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بام ثروت خود را ایزوگام کردم

بام ثروت خود را ایزوگام کردم

بام ثروت خود را ایزوگام کردم از اول در حوزه ایزوگام مشغول بودم و وقتی تجارتم را آغاز کردم در همان حوزه به تجارت پرداختم و با فعالیت خود را توانستم در مدت زمان کوتاهی به ثروت بسیاری دست پیدا کنم و پولدار شوم.

ایزوگام بام گستر

قیمت ایزوگام بام گستر ۲۰درصد ارزان تر از روز گذشته شد، زوگام بام گستر چیست و از چه موادی تشکیل می شود؟

این اولین سوالی است که معمولا در ذهن افراد شکل می گیرد، ایزوگام بام گستر پوششی عایق از جنس قیر و الیافی نظیر پلی استر می باشد که برای جلوگیری از نفوذ آب به سطوح از آن استفاده می شود.

این پوشش مقاوم از اجزاء مختلفی تشکیل شده است تا بتواند محافظت از سطوح را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

اولین ماده مورد استفاده در این محافظ، قیر است و معمولا نفوذ پذیری قیر مصرفی در این محصول ۶۰_۷۰ می باشد

ماده بعدی پلی استر است که متشکل از الیاف مصنوعی بوده و در ضخامت های مختلفی انتخاب و مورد مصرف قرار می گیرد، این ماده از مهم ترین دلایل عایق بودن این محصول می باشد.

بام ثروت خود را ایزوگام کردم

ایزوگام بدون فویل

قیمت ایزوگام بدون فویل به عوامل متعددی بستگی دارد که خواهید خواند، همان طور که می دانید از ایزوگام برای افزایش مقاومت یک ساختمان در برابر نم و رطوبت استفاده می کنند و این محصول یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای عایق سازی دیوارها و کف می باشد.

ایزوگام در انواع مختلف و به صورت فویل دار یا بدون فویل تولید می گردد که هرکدام به سبب داشتن ویژگی های متفاوت، در مکان های مختلف مورد استفاده هستند.

ایزوگام بدون فویل همان طور که از اسمش پیداست بدون فویل آلومینیومی به تولید می رسد و تنها در آخرین مرحله تولید، پودری به نام تالک و یا لایه ای نایلون را به قسمت رویی آن اضافه می کنند.

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که افراد در هنگام مراجعه به مراکز فروش و رو به رو شدن با ایزوگام های فویل دار و بدون فویل می پرسند، تفاوت میان این دو محصول است.

ایزوگام بدون فویل

ایزوگام پشت بام آپارتمان

قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان در بازار امروز بسیار مناسب است، عوامل و فاکتورهای بسیاری بر روی هزینه نصب ایزوگام روی پشت بام تاثیر دارد؛ یکی از مهم ترین این عوامل نوع و کیفیت ایزوگام به کار رفته است که طبیعتاً هر چه کیفیت و مرغوبیت کالا بیشتر باشد، هزینه کلی نصب ایزوگام هم بیشتر خواهد شد.

از طرفی کیفیت سطحی که قرار است روی آن ایزوگام نصب شود هم در قیمت نهایی تاثیر گذار است؛ چنانچه عایق کاری روی سطح مورد نظر راحت تر باشد، هزینه نصب نیز کمتر است به طور مثال نصب ایزوگام روی پشت بامها سختی کار و اتلاف وقت کمتری دارد و به این ترتیب هزینه آن نیز کمتر است.

بسته به کیفیت، محل فروش و برند ایزوگام مورد استفاده برای پشت بام، قیمت آن نیز متفاوت است.

همچنین هزینه نصب ایزوگام برای قسمتهای مختلف ساختمان نیز متفاوت است که این مقدار نیز به هزینه کلی ایزوگام اضافه می شود.

در مجموع جهت تخمین و محاسبه قیمت ایزوگام روی پشت بام باید متراژ به کار رفته را در قیمت هر متر مربع به علاوه هزینه نصب آن ضرب کرد.

متراژ ایزوگامی که برای هر سطح از جمله پشت بام استفاده می شود تقریباً ۲۵ درصد بیشتر از مساحت آن سطح است.

به این ترتیب به ازای هر صد متر مربع مساحت پشت بام، باید ۱۲۵ متر ایزوگام به کار برد.

ایزوگام پشت بام آپارتمان

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.