بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با سنگ آنتیک دوره تنگ ‌دستی ام را به پایان رساندم

با سنگ آنتیک دوره تنگ ‌دستی ام را به پایان رساندم

با سنگ آنتیک دوره تنگ ‌دستی ام را به پایان رساندم  با وجود هزینه ‌های بالای امروزی حقوق ‌های کارگری و کارمندی کفاف زندگی ‌ها را نمی ‌دهد و به ‌همین دلیل تصمیم گرفتم کسب ‌و کار شخصی را برای خود راه‌ اندازی کنم و به یک کارآفرین تبدیل شوم. زمانی ‌که با تجارت نوین آشنا شدم توانستم با سرمایه کم کسب ‌و کار خود را آغاز کنم و به درآمد میلیاردی در حوزه سنگ آنتیک دست یافتم.

سنگ آنتیک جدید

سنگ آنتیک جدید محصولی با کیفیت است که امروزه در زیبایی دکوراسیون نقش مهمی دارد و زیبایی محیط را دو چندان می کند. سنگ آنتیک جدید محصولی است که برای پشت تلویزیون کاربرد زیادی دارد و در حقیقت استفاده از این محصول در این فضا می تواند زیبایی این محل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که این سنگ ها چه محصولاتی هستند که در پاسخ باید گفت در حقیقت این کالا از ضایعات سایر محصولات تولید می گردد که با نظمی خاص در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

با سنگ آنتیک دوره تنگ ‌دستی ام را به پایان رساندم

سنگ آنتیک جدید سه بعدی

سنگ آنتیک جدید سه بعدی نمونه ای خاص از پوشش های استفاده شده برای ساختمان ها می باشد، که زیبایی خاصی را به محیط خواهد داد. سنگ آنتیک جدید سه بعدی امروزه به عنوان یکی از پوشش های بسیار پر طرفدار محسوب می شود که به دلیل طرح های بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد مشهور شده است و از آن به وفور استفاده می گردد. این نمای سه بعدی زیبا در نتیجه قرار گرفتن سنگ هایی با طرح ها و برش های مختلف در کنار یکدیگر می باشد که با هم می توانند جلوه ای خیره کننده را ایجاد کنند و تاثیر زیادی را در جذابیت فضا داشته باشند.

سنگ آنتیک جدید سه بعدی

سنگ آنتیک لابی

سنگ آنتیک لابی یکی از بهترین و زیبا ترین نوع سنگ تزئینی است که به سنگ دکوراتیو نیز شهرت دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است. در معادن شهر های مختلف سنگ های مختلفی استخراج می شود که از تکه های سنگ تراورتن و سنگ مرمریت سنگ‌ آنتیک به دست می آید که بسیار ظاهر زمخت و طبیعی دارد، سنگ آنتیک لابی در طرح و مدل های بی نظیری است. سنگ‌ آنتیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از انجا که برای لابی است در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی دارد و در برابر مواد شوینده استحکام خوبی دارد و برای کف و دیوار پوش استفاده می شود.

سنگ آنتیک لابی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.