بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با پادری به سوی موفقیت پرواز کنید

با پادری به سوی موفقیت پرواز کنید

با پادری به سوی موفقیت پرواز کنید از جمله محصولاتی که امروزه از فروش بالایی برخوردار می باشد و افراد بسیاری توانسته اند در این زمینه فعالیت خود را گسترش دهند پادری ها می باشند پادری به دلیل سود بسیار بالایی که دارد توانسته است زندگی بسیاری از فروشندگان خود را تغییر دهد اگر شما نیز قصد دارید در این زمینه به سرمایه های بسیاری دست پیدا کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پادری گلیم بافی

پادری گلیم بافی یکی از زیباترین پادری هایی است که با جلوه سنتی خود به چیدمان منزل شما روح تازه ای می بخشد استفاده از پادری گلیم بافی در قسمت ورودی درب اهمیت بسیاری دارد، ولی مهم تر از آن اهمیت انتخاب درست طرح و جنس پادری می باشد یک پادری گلیم بافی می تواند با صرف کمترین هزینه، زیبایی را به منزل شما ببخشد چون با استفاده از هنر دست عشایر طراحی و تولید شده اند.

البته در حال حاضر تولیدات ماشینی این محصول نیز رواج پیدا کرده و از این حیث می توان آن را به دو نمونه دستی و ماشینی تقسیم بندی کرد منبع اصلی پادری های گلیم بافی شهر کرمان می باشد اما پس از استقبال گسترده، تولید آن در سایر شهرها نیز رواج پیدا کرد.

با پادری به سوی موفقیت پرواز کنید

پادری گلیم دستبافت

برای خرید پادری گلیم دستبافت اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید که اندازه آن است که باید متناسب با جایی باشد که قصد استفاده در آنجا را دارید نکته بعدی که درباره این پادری ها وجود دارد و هنگام خرید در نظر گرفتن آن بسیار مهم است میزان نرمی و نوع بافت آن است هر چه گلیم نرم تر و بافت آن ریزتر باشد بیانگر کیفیت و ماندگاری بالای آن است.

رنگی که شما انتخاب می کنید باید با فضای خانه شما مطابقت یا به قول معروف هارمونی داشته باشد شکل این پادری ها همانطور که گفته شد در سه نوع موجود است که شما باید متناسب با فضای خانه خود یک مورد را انتخاب کنید هر چه طرح این پادری ها ظریف تر باشد و تعداد رنگ به کار رفته در آن بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود.

پادری گلیم دستبافت

پادری گلیم سنتی

پادری گلیم سنتی یکی از زیباترین پادری ها می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و وجود آن در هر خانه‌ای الزامی است همان طور که می دانید زیرانداز ها بسیار متنوع هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند امروزه پادری گلیم سنتی یکی از کاربردی ترین آن ها می باشد و نسبت به انواع دیگر برتری خاصی دارد.

آن ها همان طور که از اسمشان پیداست در جلوی درها به کار گرفته می شوند از مکان های استفاده این کالاها می توان به درب های ورودی، درب سرویس بهداشتی و غیره اشاره نمود آن ها نقش زیادی در زیبایی منازل ایفا می کنند و البته کاربردهای وسیع تری هم دارند می توان گفت هدف از تولید و استفاده این کالاها پیشگیری از ورود انواع آلودگی ها به منازل می باشد.

پادری گلیم سنتی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.