بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با گردو ریشه ی فقرم را خشکاندم

با گردو ریشه ی فقرم را خشکاندم

با گردو ریشه ی فقرم را خشکاندم یکی از دلایلی که ثروتمند، ثروتمندتر می شود این است که نوع پولی که در می آورد متفاوت است. ثروتمندان برای تولید درآمد کار نمی کنند بلکه می خواهند ثروت تولید کنند و من برای اینکه ثروت تولید کنم کسب و کار جدیدی راه انداختم و به تجارت گردو روی آوردم. بعد از مدت کوتاهی زندگی من رونق گرفت و به ثروت و سود فراوان رسیدم و اکنون جزو برترین های این تجارت هستم.

گردو خشک ۱۴۰۱

گردو خشک ۱۴۰۱ در انواع تر و خشک وجود دارد، که نوع تر آن دارای پوست و نوع خشک آن به صورت پوست کنده روانه بازار می شود و از مدت زمان برداشت آن مدت زمان بیشتری گذشته است. مغز گردو خشک از انواع خشکبار مقوی و بسیار لذیذی است، که فروش مغز گردو خشک در تمامی طول سال صورت می گیرد و دلیل اصلی آن نیز ماندگاری بالا گردو خشک می باشد. به همین دلیل افراد زیادی هر ساله به دنبال خرید مغز گردو خشک با میزان و حجم بالا هستند تا بتوانند محصول مصرفی مورد نیاز منازل خود را در طول سال تامین کنند. در واقع با شروع فصل زمستان و آغاز بیماریها، مصرف مغز گردو خشک و قرار دادن در رژیم غذایی روزانه باعث پیشگیری از بروز سرماخوردگیها می شود. چرا که مصرف روزانه مغز گردو خشک در وعده صبحانه باعث افزایش ایمنی بدن افراد می شود، و به تامین منابع مورد نیاز بدن می پردازد.

با گردو ریشه ی فقرم را خشکاندم

گردو صادراتی

گردو صادراتی خشک به صورت خورشتی، سفید و معمولی به دست مصرف کننده می رسند. هر کدام از این انواع به واسطه بافت موجود در خود، شیوه مصرف متفاوتی دارند. به عنوان مثال گردوی خورشتی معمولا برای پخت فسنجان و گردو سفید برای مصرف همراه صرف صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد. گردو خشک با پوست که کمترین رطوبت بر روی پوسته آن مشاهده نشود و کاملا خشک باشد تا زمانی که آن را انبار می کنید دچار کپک نشود. برخی گردو را در منزل به روش سنتی و برخی نیز توسط دستگاه مخصوصی اقدام به خشک کردن آن می کنند. ردوهایی که مستقیما در برابر نور خورشید خشک می شوند مغز گردوی آنها تغییر رنگ داده و سیاه می شود. هرچه گردو خشک تر باشد طبع گرم تری دارد بنابراین گردوهای تازه گرمیشان کمتر است. گردو در کنار مزایای زیادی که دارد معایبی هم دارد که باید در مصرف آن حد تعادل را رعایت کرد.

گردو صادراتی

گردو خشک تازه

مراکز معتبر و نمایندگیهای متعددی در کشور وجود دارند که اقدام به فروش گردو خشک تازه امسال درجه یک کرده اند، قیمت گردو خشک امسال و تازه بسیار مناسب بوده و این محصولات به دلیل آن که از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند، مورد استقبال افراد زیادی در بازار قرار گرفته اند. گردو خشک امسالی دارای مغزهای سفید و درشت هستند و از مغز گردو در رژیم غذایی برای دریافت ویتامینها و مواد معدنی استفاده می کنند و مصرف این محصول در رژیم غذایی می تواند تاثیرات بسیار زیادی در سلامت بدن داشته باشد و از ابتلا افراد به انواع بیماریها پیشگیری می‌ کند. اگر شما گردو خشک درجه یک را در تناژ بالا و در وزن زیاد خریداری کنید، قطعاً هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد و می توانید از نظر اقتصادی خریدی کاملا مقرون به صرفه انجام دهید.

گردو خشک تازه

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.