بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بهترین رمز دیجیتال گاو صندوق چیست؟ / قفل های دیجیتال شایگان

بهترین رمز دیجیتال گاو صندوق چیست؟

بهترین رمز دیجیتال گاو صندوق چیست؟

بهترین رمز دیجیتال گاو صندوق چیست؟ رمز گاو صندوق به دو صورت مکانیکی و دیجیتال می باشد که گاوصندوق های مکانیکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین رمزهایی بود که ساخته می شد و توسط همه استفاده می شد. این رمزها به صورت چرخشی بودند و در هنگام خرید، رمزی پیشفرض بر روی آن ها قرار گرفته بود باید بعدا رمز آن را تغییر می دادید که امنیت گاوصندوق های مکانیکی بسیار پایین بود. بارز ترین ایراد رمز های مکانیکی، دشوار بودن کار کردن با آن بود و اغلب بعد از مدتی فراموش می شد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی رمز گاوصندوق های دیجیتال یا همان گاوصندوق های الکترونیکی وارد بازار شد. که یکی از شرکت های معتبر ساخت رمز دیجیتال گاو صندوق شرکت مهندسی شایگان می باشد که توسط یک تیم متشکل از نخبگان مهندسی الکترونیک به صورت تمام وقت روی تحقیق و توسعه این محصولات وقت گذاشته اند.

گاوصندوق دیجیتال چیست

 

گاوصندوق دیجیتال چیست

گاوصندوق دیجیتال همان گاوصندوق الکترونیکی است که بر خلاف صندوق های مکانیکی و قدیمی به جای استفاده از کلیدها و رمزهای مکانیکی از قفل دیجیتال و ماژول های متشکل از سنسور ضربه، سنسور دود، آژیر و همین طور هشدار دهنده پیامکی یا مبتنی بر اینترنت استفاده می شود.

رمز نگاری در قفل های دیجیتال بر اساس الگوریتم های پیچیده برنامه نویسی طراحی می شود که امنیتشان در برابر سرقت نسبت به مدل های غیر دیجیتال بسیار بالاتر است. برای بازگشایی می بایست مجموعه ای از کاراکترها یا اسکنر اثرانگشت و در مدل هایی از عنبیه چشم استفاده شود.

در برخی صندوق های الکترونیکی رمز های عددی و فینگرپرینت با رمزهای مکانیکی ترکیب می شود که روی ضریب امنیت این محصولات بسیار موثر است.

در گاوصندوق های دیجیتال دیگر نگرانی بابت فراموشی رمز گاوصندوق یا گم کردن کلید وجود ندارد و با یک رمز عددی الکترونیکی تحت عنوان مستر کد یا اثرانگشت یا حسگر چشمی می توانید قفل را باز کنید.

شرکت مهندسی شایگان

شرکت مهندسی شایگان

شرکت مهندسی بهین تدبیر شایگان (با مسئولیت محدود) یک مجموعه مهندسی است که بر پایه خودباوری، دانش و تخصص، خلاقیت و کار تیمی استوار می باشد. مهندس پوریا طالبی و دکتر بهزاد صالحیان با تجربه ای پربار از فعالیت های موفق در بخش های مختلف صنایع الکترونیک، برق قدرت و تجهیزات پزشکی در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با رویکرد تجاری سازی دانش، تصمیم به تاسیس یک شرکت تولیدی و خدمات مهندسی گرفتند که با هدف فعالیت چند منظوره و در فاز اول تولید محصولات و قطعات الکترونیک شروع به کار کرد.

مهندسی معکوس یکی از متداول و مطلوب ترین روش هایی است که در کشورهای درحال توسعه به کار گرفته می شود. چرا که نتیجه گیری در پروسه های طراحی، تولید محصول و حتی توسعه و تجاری سازی با الگو برداری از فناوری کشورهای پیشرفته در زمان کوتاهتری رخ می دهد.

بهترین رمز دیجیتال گاو صندوق قفل کلاسیک

از این رو مهندسان نخبه این مجموعه با همت بلند و اراده جدی به مهندسی معکوس چند محصول موفق خارجی پرداختند و اولین نمونه از قفل دیجیتال که بصورت اختصاصی در صنعت صندوق های نسوز کاربرد دارد در اواسط بهار ۱۴۰۰ به عنوان پروتوتایپ تولید شد. این محصول آزمون های کیفی و عملیاتی را با موفقیت پاس کرد، تا نتیجه کار حتی در مولفه هائی بالاتر و بهینه تر از نمونه خارجی آن باشد. اولین سری تولید انبوه این محصول که با عنوان قفل کلاسیک شناخته می شود از شهریور ۱۴۰۰ روانه بازار شد و مورد استقبال کارخانه های معتبر تولید کننده گاوصندوق، بانک ها، صرافی ها و سایر مصرف کننده های دیگر قرار گرفت.

 

بهترین رمز دیجیتال گاو صندوق قفل نمایشگردار

محصول دوم که مدلی زیبا و به روزتر و البته با امکانات بیشتری نسبت به مدل قبلی ارائه شد با عنوان قفل نمایشگردار از خرداد ۱۴۰۱ در بازار هدف توزیع شد.

قفل های دیجیتال شایگان در دو مدل قفل کلاسیک و قفل نمایشگردار تنها قفل رمز دیجیتال موجود در کشور هست که دارای گارانتی می باشد و بر خلاف تمام قفل های چینی موجود در بازار که با عملکرد نا امن بوبین و فنر کار می کنند، رمزهای شایگان با موتور گیربکسی قوی ساخت کره زبانه را جلو و عقب می کشد.

ویژگی های عمومی قفل های دیجیتال شایگان:

  • قابلیت نصب بر روی انواع گاوصندوق ها و درب خزانه
  • مصرف باتری فوق العاده پایین
  • دارای رمز مادر منحصر به هر دستگاه
  • قابلیت رمز گذاری تا ۲۰ رقم
  • ۱۸ ماه گارانتی بدون قید و شرط

ویژگیهای اختصاصی قفل رمز های شایگان:

  • مجهز به موتور گیربکسی کره ای
  • مجهز به صفحه نمایش
  • مجهز به نشانگر میزان شارژ باتری دستگاه
  • امکان تعریف پنج کاربر و پنج رمز مستقل – علاوه بر مدیر
  • مجهز به MENU

 

دانلود فایل PDF مقاله

دانلود فایل pdf مقاله

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.