بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بهترین محصولی که شما را میلیاردر می کند چیست

بهترین محصولی که شما را میلیاردر می کند چیست

بهترین محصولی که شما را میلیاردر می کند چیست تولید محصولات زیادی هستند که ما را به سود خوبی می رسانند ولی محصولاتی که مواد اولیه آن ها در دسترس تر هستتند برای ما سودمند تر خواهد بود.

 روغن موتور یکی از این محصولات کاربردی است که شما را ثروتمند می کند. در ادامه درباره این محصول می گوییم.

روغن پایه sn500

تمامی استانداردهای که وجود دارد همه برای یک نشانی استفاده می شوند برای نمونه استاندارد ۴۵۰۰۱Iso در کمپانی روغن پایه sn500 ایرانول بدین معناست که این نشان کلیه موارد ریسکی در اثر فشار کاری را کاسته تا با مراعات قوانین ایمنی آسایش افراد مشغول به کار در کمپانی را فراهم آورد.

تمامی محصولات این شرکت مصارف و کاربردهای گوناگونی دارند همانطور که همه ما می دانیم روغن پایه از اساسی ترین اجزای برای روند بهتر موتور است همه روغنها دو مسولیت ویژه را بر تقبل دارند که یکی پاکسازی، و دومی رقیق کاری است که تاثیر زیادی در کارکرد مطلوب موتور اتومبیل دارد. روغنهای موتور چهار دسته اند که عبارتند از: روغن بنزینی، روغن دیزلی، روغن گاز سوز و روغن برای استفاده موتورسیکلت تسهیم می شوند که همه آنها وابسته به مدل موتور، و نوع سوخت مورد استفاده موتور قرار می گیرد.

بهترین محصولی که شما را میلیاردر می کند چیست

روغن موتور اصل

این گروه از روغن موتور اصل کیفیت بسیار بالایی دارند و تاثیر آن بر عملکرد صحیح موتور به طور محسوس دیده می شود. این دسته از روغن موتورها به عنوان گران قیمت ترین نوع روغن موتورها نیز در بازار شناخته می شوند و خرید آنها برای تمامی افراد مقدور نیست.

تغییر در فرمولاسیون روغن امکان تولید روغنهایی را فراهم کرده است که این روغنها کیفیت قابل قبولی دارند و در عین حال قیمت آنها برای مصرف کنندگان مناسب تر می باشد.

در گروه سوم روغن موتورهای معمولی قرار می گیرند، که از نظر کیفیت در پایین ترین سطح قرار دارند و در صورت استفاده در مدت زمانی کوتاه باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. به هر صورت با توجه به این که انواع روغن موتور در بازار مشتریان خاص خود را دارند، خرید و فروش عمده آنها همواره مورد توجه است.

روغن موتور اصل

روغن موتور ایرانول

احتمالا شما هم مانند تعداد بالا و زیادی از رانندگان خودروی پژو ۴۰۵  مالک یکی از این خودروها هستید و به دنبال تعویض روغن موتور ایرانول عمده خودروی خود هستد اما در این مورد مردد هستید در این خصوص پیشنهاد ما به شما روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰  که کیفیت و قیمت بسیار مناسبی را با خود به همراه دارد.

این روغن موتورها یکی از محصولات ویژه و مرغوب شرکت روغن سازی ایرانول می باشد که می تواند تا دو سال خیال شما را از بابت تعویض مجدد روغن موتور خودروی تان راحت نماید.

همان طور که می دانید این خودرو در دسته خودروهای اقتصادی و متوسط قرار می گیرد که با موتور tu5 توان تولید حداکثر ۱۰۸ اسب بخار قدرت را خواهد داشت و این قدرت این امکان را به این خودرو می دهد تا بتواند با سرعت ۲۰۰  کیلومتر بر ساعت حرکت کند بنابراین باید در همین ابتدای کار خدمت تان عرض کنم که فیلتر روغن رنو و روغن موتور ایرانول مورد نظر شما می تواند تا حداکثر ۱۵۲۰۰  کیلومتر را برای شما پیمایش نموده و با شما همراهی نماید.

روغن موتور ایرانول

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.