بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

توانایی هایت را افزایش بده تا موفق شوی

توانایی هایت را افزایش بده تا موفق شوی

توانایی هایت را افزایش بده تا موفق شوی هیچ وقت برای انجام همه ی کارها وقت کافی وجود ندارد ولی همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی است. هر جه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حدتوانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمید توانایی شما برای انجام کارها حدی دارد. در ادامه مقاله از یک نمونه محصول پر سود نام برده می شود برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

کاسه سنگی پایه دار

اگر شما جزو افرادی هستید که استرس آسیب رسیدن به روشویی را دارید باید حتما از نوع کاسه سنگی پایه دار خریداری کنید چرا که امکان ایجاد خش بر روی آن وجود ندارد و در دو نوع ساده و مدرن تولید شده اند.

نمونه های سنگی پایه دار در حقیقت تنها به این مدل یافت نمی‌شود بلکه مدل های دیگر سنگی نیز دارا بوده که ما می‌خواهیم چندین مورد را نام ببریم.

توانایی هایت را افزایش بده تا موفق شوی

کاسه سنگی آبنما

با توجه به جنس بسیار خوب کاسه سنگی آبنما شما دیگر نیازمند به تعویض و تعمیر های مکرر آن نخواهید داشت و در کوتاهترین زمان می توانید آن را در محل مورد نظر خود قرار دهید.

همانطور که گفته شد انواع کاسه سنگی در طرح و مدل های متفاوت وجود دارد اما این روزها با حجم بالایی از تقاضا برای خرید کاسه سنگی سفید مواجه هستیم که معمولا با سنگ هایی چون مرمریت، سنگ سفید ابری و مرمر ساخته و تولید می شوند.

سنگ سفید ابری نوعی چینی با مقاومت و پایداری بالا می باشد که به راحتی می توان آنها را در محیط های باز و در مجاورت باران، برف و حتی تگرگ یا گرمای زیاد هم قرار داد بدون اینکه این سنگ ذره ای آسیب ببیند.

بنابراین می توان گفت که این سنگ ها دارای مقاومت بی نظیری هستند چرا که سالهاست آزمون و خطا شده اند و بدون هیچ گونه آسیبی در برابر سرما و گرما مقاومت نشان داده اند.

کاسه سنگی آبنما

کاسه سنگی جیرفت

کاسه سنگی جیرفت از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و به همین دلیل سالانه به کشور های مختلفی صادر می شود.

کاسه سنگی تولید جیرفت از جنس های مختلفی تولید شده اند که این موضوع باعث می شود که این محصول در بازار دچار نوسان قیمت شود.

برای مثال کاسه سنگی مرمر با توجه به گرانبها بودن نسبت به سایر مدل های کاسه سنگی قیمت بالاتری دارد.

قیمت کاسه سنگی تراورتن و گرانیت دارای قیمت های فروش متنوعی هستند.

اندازه و سایز محصول یکی از دلیل ایجاد نوسان در قیمت کاسه سنگی جیرفت می باشد.

در زمان خرید قیمت می توانید به کمک فروشنده به لیست قیمت به روز محصول دسترسی داشته باشید.

قیمت این روشویی از ۶۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان است.

جهت خرید روشویی سنگی به صورت تلفنی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کاسه سنگی جیرفت

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.