بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

درهای ثروت همراه توری به روی من باز شد!

درهای ثروت همراه توری به روی من باز شد!

درهای ثروت همراه توری به روی من باز شد! بالاخره من هم توانستم یک مسیر موفق و پولساز را پیدا کنم و با تلاش های مستمر و همت والا موفقیت های زیادی را برای خویش به ارمغان بیاورم. فعالیت در حوزه انواع توری بسیار سودمند و پر خیر بود و توانستم تمام مشکلات مالی ام را برطرف کنم. در ادامه شما را با این حوزه پر سود بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

توری پنجره

ما سعی کرده ایم تا حد امکان قیمت توری پنجره را ثابت نگه داریم، از طرف دیگر تعویض و یا تغییر توری پنجره راحت است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.

می توان محیط و فضاهای دلخواه را با این کالا به خوبی پوشش داد، همچنین رنگهای آن تنوع دارند و رنگ سبز آن در برابر نور خورشید ماندگاری بالایی دارد.

توری پلاستیکی یک کالای یکبار مصرف و با عمر محدود نیست و ما می توانیم یکبار آن را خریداری و استفاده کنیم.

بعد از اتمام کار به راحتی آن را جمع کرده و در انباری نگهداری کنیم، بنابراین کاملا ارزش خرداری به صورت عمده را دارد و لازم نیست آن را دور بیندازیم.

به دلیل قابلیت انعطاف پذیری معمولا کارخانه های تولید توری پلاستیکی، طول و عرض استاندارد و متنوعی را برای آن ایجاد می کنند.

درهای ثروت همراه توری به روی من باز شد!

توری فلزی

باید اشاره کنیم قیمت توری فلزی ریز بافت نسبت به توری فلزی درشت بافت یا سرندی متفاوت است، توری فلزی نازک انواع مختلفی دارد که از جمله نمونه های مختلف با کیفیت آن می توانیم به توری گابیون اشاره کنیم.

معمولاً این محصول دارای کاربرد های بی نظیر است و از آن برای ایجاد دیوارهای محافظ استفاده می شود.

همچنین در برخی موارد در ساختمان سازی برای مهار سنگها و همچنین مهار دیوارهای سنگی نیز استفاده می گردد چرا که این محصول به علت داشتن آلیاژ های نرم و فولادی خوبی با ملات سیمان مچ شده و باعث افزایش استحکام دیوار می گردد.

توری فلزی نازک معمولاً با استفاده از مسوار تولید می شود که برخی از نمونه های آن با جوش و برخی دیگر با پرس تعبیه شده اند که دارای وزن کاملاً سبک بوده و ظرافت زیبایی دارد که کاربردهای بی نظیری را از خود ایفا می کند.

توری فلزی

توری پلیسه ای

باید اشاره کرد قیمت توری پلیسه ای درب  به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

  • جنس قاب توری پلیسه: که می تواند از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس باشد. که جنس آلومینیوم آن گرانتر از جنس فایبرگلاس است.

 همچنین استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت توری نیز باعث افزایش قیمت این محصول می شود.

 به بیانی دیگر استحکام، دوام و ماندگاری طولانی مدت توری پلیسه پنجره دوجداره، به اضافه سایر امکانات دیگر آن از جمله قابلیت تا شدن و جمع شدن آسان آن و نیز استفاده از یراق آلات مخصوص برای تا شدن این نوع توری، باعث می شود تا همواره قیمت این محصول نسبتا گران باشد.

  • اندازه و حجم قاب توری پلیسه: هر چه قاب توری پلیسه بزرگتر باشد طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • خرید از فروشگاه های معتبر: خرید از فروشگاه های معتبر این محصولات باعث خریدی با کیفیت و با قیمتی مناسب، برای شما خواهد شد؛ چرا که این سایت ها همواره به دنبال کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز خود هستند.
  • تعداد پنجره ها: هر چقدر تعداد پنجره هایی که قصد نصب توری پلیسه ای روی آنها را دارید بیشتر باشد، مسلما به همان تعداد، هزینه توری پلیسه نیز افزایش خواهد یافت.

توری پلیسه ای

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.