بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تکنیک ثروت آفرینی من همه را شگفت زده کرد

تکنیک ثروت آفرینی من همه را شگفت زده کرد

تکنیک ثروت آفرینی من همه را شگفت زده کرد به عنوان یک بانوی ایرانی افتخار می کنم که با تکنیکی ثروت آفرین توانستم به ثروت زیادی دست یابد و همه نزدیکانم را شگفت‌زده کنم  در این تکنیک من به ‌جای این‌ که فقط اسفناج خام را بفروشم فرآورده‌ های اسفناج را که شامل اسفناج خشک ‌شده و اسفناج منجمد بود نیز به فروش رساندم این روش زندگی من را متحول کرد و و درهای ثروت را به رویم گشود، در ادامه انواع اسفناج را معرفی می ‌کنم.

اسفناج خشک شده

اسفناج خشک شده یکی از فراورده های پرکاربرد این محصول می باشد که قیمت اسفناج خشک شده با توجه به مرغوبیت و حجم خریاری شده متفاوت می باشد، لازم به ذکر است که باید در مصرف این محصول کشاورزی اعتدال را رعایت کرد، اگر از بیماری های سنگ کلیه و یا بیماری های دستگاه ادراری رنج می برید می توانید از مصرف اسفناج خودداری کنید چرا که کلسیم و اگزالات موجود در اسفناج سنگ ساز هستند. افراد سرد مزاج باید اسفناج را با زنجبیل و هل مصرف کنند.

تکنیک ثروت آفرینی من همه را شگفت زده کرد

اسفناج کوهی

می توان گفت عواملی مانند میزان تقاضا، نوع بسته بندی، حجم خرید و کیفیت اسفناج بر قیمت اسفناج کوهی تاثیر می گذارد. البته در کنار خواص فراوان این محصول مصرف زیاد اسفناج می تواند منجر به اسهال شود. اسفناج خودش منبع آهن است ولی استفاده بیش از حد از آن باعث کم خونی می شود چرا که بدن قابلیات جذب آهن را از دست می دهد. مصرف اسفناج باعث افزایش اسید اوریک بدن می شود و برای افراد مبتلا و یا مستعد به نقرس بد است. مصرف اسفناج می تواند باعث زبر شدن دندان ها شود. مصرف بیش از حد اسفناج می تواند منجر به آلرژی شود. همچنین مصرف این گیاه می تواند با داروهای ضد انعقاد خون مثل وارفارین تداخل داشته باشد.

اسفناج کوهی

اسفناج منجمد

قیمت اسفناج منجمد بسته به شرایط بازار و نوع بسته بندی این محصول متفاوت می باشد به طور کلی می توان گفت اسفناج منجمد به دلیل خواص و ماندگاری بالا طرفداران زیادی دارد. اسفناج یک گیاه گلدار و یک ساله است که ساقه و برگ های بسیار لطیفی دارد. نکته جالب در مورد اسفناج این است که بر خلاف تصور عموم که اسفناج را یکی از منابع غنی آهن می دانند ، در هر ۱۰۰ گرم اسفناج خام فقط ۳٫۵ میلی گرم آهن موجود است.معروف ترین هم خانواده اسفناج ، کینوا است. اسفناج سرشار از کاروئیدهای لوتئین و گزانتین است که این کاروئیدها می توانند باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد در بدن شوند. اسفناج به نسبت سبزیجات دیگر دارای فیبر دو برابر می باشد که به همین جهت برای دستگاه گوارش بسیار مفید است.

اسفناج منجمد

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.