بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دور ماندن از ابتلا به سرطان با مصرف فندق

دور ماندن از ابتلا به سرطان با مصرف فندق

دور ماندن از ابتلا به سرطان با مصرف فندق به لطف تعداد بالای آنتی اکسیدان های فندق، آنها غذاهای مهمی برای مبارزه با سرطان هستند. مطالعات نشان داده اند که ویتامین E به کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات، سینه، روده بزرگ و ریه کمک می کند و در عین حال از رشد جهش ها و تومورها جلوگیری می کند. به همین دلیل بسیاری از افراد خرید فندق عمده را در اولویت قرار می دهند و تمایل دارند از این نوع آجیل حتما در منزل خود داشته باشند. ویتامین E همچنین امکان کمک به معکوس کردن مقاومت چند دارویی و درمان سرطان را نشان داده است.

در مطالعات دیگر، مجتمع‌های منگنز فعالیت ضد توموری بالقوه‌ای را نشان می‌دهند. برای مثال، تحقیقاتی که توسط دانشکده شیمی و مهندسی شیمی در دانشگاه جیانگ سو در چین انجام شد و در مجله بیوشیمی معدنی منتشر شد، نشان داد که مجتمع منگنز می‌تواند یک «کمپلکس ضد توموری بالقوه برای هدف قرار دادن میتوکندری» باشد.

همچنین شواهد رو به رشدی وجود دارد که تیامین ممکن است خواص ضد سرطانی داشته باشد، اما تحقیقات بیشتری برای تایید این باور مورد نیاز است.

دور ماندن از ابتلا به سرطان با مصرف فندق

با فندق به جنگ چاقی بروید

فندق محرک بسیار خوبی برای متابولیسم سالم در بدن است. افرادی که مقادیر زیادی آجیل درختی مصرف می کنند به دلیل افزایش متابولیسم، کاهش وزن بیشتری نشان می دهند. از این آجیل که بگذریم کلم پیچ نیز در بین سبزیجات این قابلیت را دارد. مراکز فروش کلم پیچ صادراتی در تمامی شهرهای ایران وجود دارند.

تیامین نقش مهمی در حفظ متابولیسم سالم دارد. این به تبدیل کربوهیدرات ها به گلوکز کمک می کند، که منبع انرژی است که بدن برای کار از آن استفاده می کند. تیامین همچنین نقش مهمی در تولید گلبول های قرمز جدید دارد که برای حفظ انرژی بهینه هستند.

شواهد همچنین نشان می دهد که منگنز احتمالاً به دلیل توانایی آن در بهبود آنزیم های گوارشی ، می تواند وزن افراد چاق یا دارای اضافه وزن را کاهش دهد .

پروتئین، فیبر و ترکیب چربی بالای فندق احساس سیری سنگین تری را ایجاد می کند که از پرخوری جلوگیری می کند و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد. همانطور که قبلاً کشف کردیم، فندق منابع خوبی از چربی های “خوب” است که آنها را در دسته ای از میان وعده ها و مواد غذایی سالم قرار می دهد که می توانند با چاقی مبارزه کنند.

با فندق به جنگ چاقی بروید

دیابت را با کمک فندق کنترل کنید

هنگام تنظیم یک برنامه غذایی دیابتی، مهم است که روی انتخاب چربی های تک غیراشباع به جای چربی های ترانس یا چربی های اشباع تمرکز کنید. فندق منبع خوبی از این چربی‌های خوب است و خوردن بخش‌های توصیه‌شده فندق به‌عنوان جایگزینی برای غذاهای مضر و چربی بد، راهی عالی برای اطمینان از دریافت مزایای چربی‌های خوب بدون نگرانی در مورد افزایش وزن است. فندق جزو دومین محصولات مصرفی می باشد که برای درمان دیابت مفید است، خرید شلغم انلاین از اولین گزینه های کنترل دیابت می باشد.

در یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد ، نتیجه جالبی در رابطه با واکنش دیابتی ها هنگام تکمیل رژیم غذایی روزانه خود با آجیل درختی رخ داد. مانند سایر مطالعات، به این نتیجه رسیدند که افرادی که با افزایش مصرف آجیل در رژیم غذایی خود آشنا شدند، سطوح کلسترول را کاهش دادند. متغیر شگفت‌انگیز این بود که دوزهای بالاتر آجیل تأثیر قوی‌تری بر دیابتی‌ها ایجاد می‌کرد و نسبت به افراد غیر دیابتی بیشتر برای کاهش چربی خون انجام می‌شد.

افراد دیابتی با کلسترول بالا باید فندق و سایر آجیل های درختی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنند. سطوح بالای منگنز فندق که ثابت شده است عدم تحمل گلوکز را بهبود می بخشد، هنگامی که به عنوان مکمل رژیم غذایی استفاده می شود ، در مبارزه با دیابت نیز مفید است. فندق همچنین منبع خوبی از منیزیم است که ثابت شده است خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

دیابت را با کمک فندق کنترل کنید

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.