بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

راز ثروتمند شدن برملا شد

راز ثروتمند شدن برملا شد

راز ثروتمند شدن برملا شد به نظر می رسد ثروتمندان از رازهایی باخبرند که شما نیستید. این بزرگ ترین راز است. شاید تا الان با برخی از این رازها آشنا شده باشید! اکنون لازم است به جای اینکه فقط آنها را بدانید، آنها را در زندگی خود به کار بگیرید تا شما هم ثروت خود را خلق کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با حوزه های سودمند بیشتر آشنا شوید.

ایزوگام فردیس گستر دلیجان

یکی از مشخصات ایزوگام فردیس گستر دلیجان استفاده از مواد درجه یک در تولید آن می باشد که این مواد شامل بهترین نمونه های آلومینیوم، الیاف های مخصوص و قیر می باشد.

از دیگر ویژگی‌ های این ایزوگام فردیس گستر دلیجان این است که در سطوح کیفیتی متفاوت تولید شده و وارد بازار می شود به گونه ای که شما می توانید انواع نمونه های تک لایه و دو لایه آن را بیابید.

از دیگر خصوصیات ایزوگام فردیس گستر این است که علاوه بر این که به عنوان عایقی برای رطوبت به شمار می‌ رود عایق حرارتی نیز می‌ باشد بدین معنی که از انتقال حرارت خورشید به طبقه آخر ساختمان جلوگیری خواهد کرد.

از آن جایی که طول ایزوگام ها در بسته های مختلف با یکدیگر متفاوت است شما باید بر اساس متراژ مورد نیاز ایزوگام مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آن را به کار ببرید.

راز ثروتمند شدن برملا شد

ایزوگام فانوس شرق مشهد

همان طور که در ابتدای متن اشاره کردیم کارخانه ایزوگام فانوس شرق مشهد پوشش از شرکتهایی است که تولیدات خود را توانسته به بازارهای کشورهای دیگر هم گسترش دهد و بسیاری از کشورها خواهان خرید از این شرکت می باشند.

در ساخت ایزوگام از قیر استفاده می شود که قیر یک ماده ی طبیعی بوده و در طبیعت به وفور پیدا می شود، این فرآورده ۹۰ تا ۹۵ درصد از کربن خالص و هیدروژن ساخته شده است و ۶۰ تا ۷۰ درصد ایزوگامها از این ماده تشکیل شده است.

درصد باقی مانده از این محصول متشکل از نیتروژن، اکسیژن، گوگرد و فلزاتی چون نیکل، آهن و وانادیم می باشد که ترکیب این مواد یک محصول به شدت مقاوم و نفوذ نا پذیر را ایجاد می نماید.

از مشخصات یک ایزوگام استاندارد، خوب است بدانید که اندازه ی آن ۱ * ۱۰ متر مربع می باشد، ضخامت آن حداقل ۳ و حداکثر ۵ میل باشد، وزن آن بین ۳۲ و ۴۷ کیلوگرم باشد و به صورت بسته بندی وکیوم دار باشد.

ایزوگام فانوس شرق مشهد

ایزوگام فتاح

از برندهای معروف و ثابت شده، ایزوگام فتاح می باشد که سالیان بسیاری است که در این زمینه فعالیت می کند.

از مرغوب ترین ایزوگام ها در کشور، ایزوگام فتاح می باشد که تمامی نکات یک ایزوگام با کیفیت و استاندارد را دارا می باشد.

در گذشته معمولا از روش های کاه گل کردن، آسفالت و قیرگونی کردن جهت عایق نمودن سازه ها در برابر هر گونه رطوبت استفاده می کردند.

با افزایش ساختمان ها و شهر نشینی نیاز به عایقی قوی تر احساس می شد که با تولید ایزوگام تحول بزرگی در زمینه ساخت و ساز روی داد.

امروزه کارخانه های بزرگی که عمده آن ها در شهرستان دلیجان می باشد به تولید این محصول کاربردی روی آورده اند.

ایزوگام فتاح

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.