بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

رشد ذهنی مرا به قله های موفقیت رساند

رشد ذهنی مرا به قله های موفقیت رساند

رشد ذهنی مرا به قله های موفقیت رساند بهتر است به این نکته اشاره کنم که تا زمانی که از نظر ذهنی رشد نکنید، نمی توانید در کسب و کار خود رشد داشته باشید و من توانستم با فراهم کردن شرایط لازم برای رشد ذهنی خود به قله های موفقیت و ثروت در زمینه تولید یخچال ویترینی برسم.

یخچال ویترینی تک درب

بهترین گزینه برای صنایع استفاده از یخچال ویترینی تک درب است، که در نمونه تک درب بوده و دارای مشتریان بیشتری می باشد.

یخچال ویترینی تک درب می تواند در سایزهای متنوع و با توان برودتی استاندارد، ساخته شود و با توجه به ویژگی هایی که دارد در موارد مختلف به کار گرفته می شود.

انواع یخچال ویترینی تک درب می تواند به شکل چرخدار و ثابت ساخته و به شکل یخچال های مستقل، در محل مورد نظر نصب شود.

ابعاد و سایز انواع یخچال ویترینی، متفاوت از یکدیگر هستند و مناسب با محلی که قرار است در آن قرار بگیرند خریداری خواهند شد.

رشد ذهنی مرا به قله های موفقیت رساند

یخچال ویترینی الکترواستیل

در مکان هایی که مصرف یخچال زیاد بوده و امکان استفاده از یخچال فریزرهای عادی وجود ندارد، خرید یخچال ویترینی الکترواستیل انتخابی مناسب خواهد بود.

معمولا در رستوران ها و مراکز تهیه غذا، سوپر مارکت ها و غیره برای نگهداری حجم زیادی از محصولات در مدت زمان طولانی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها، از یخچال ویترینی استفاده می کنند.

الکترواستیل یک برند نام آشنا در عرصه تولید لوازم برقی خانگی و صنعتی از جمله یخچال های ویترینی می باشد.

در محصولات تولیدی این برند، فناوری روز دنیا و متدهای جدید به کار گرفته شده و یخچال های تولیدی این برند علاوه بر حفظ ظاهر زیبا، استحکام، دوام و کیفیت بالا را با خود به همراه دارند.

یخچال الکترواستیل دارای انواع مختلفی از جمله مدل های ایستاده یا به اصطلاح عمودی، کابینتی، ویترینی، قصابی، کبابی و غیره هستند.

یخچال ویترینی الکترواستیل

یخچال ویترینی خوابیده

یکی از مدل های محبوب یخچال انواع یخچال ویترینی خوابیده است که به یخچال ویترینی هم شهرت دارد.

یخچال های ویترینی خوابیده در دو مدل درب دار و بدون درب عرضه می شوند و بسته بندی های گوشت، ماهی، مرغ، میگو، انواع کره یا پنیر و امثال آن ها در چنین یخچالی نگهداری می شوند.

این قبیل مواد خوراکی که نام برده شدند در دمای محیط به سرعت فاسد شده و غیرقابل مصرف می شوند.

برای این که چنین محصولاتی به بهترین شکل در معرض دید مشتریان قرار بگیرند لازم است تا در یخچالی مناسب که دسترسی به آن آسان است نگهداری شوند.

یخچال ویترینی خوابیده با مشخصاتی که برای فروشگاه هایی با متراژ بزرگ کارایی بیشتری خواهد داشت و می توان در دو حالت کنار دیواری و یا حتی در وسط سالن اصلی فروش آن را قرار داد.

یخچال ویترینی خوابیده

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.