بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

صفر تا صد داستان ثروتمند شدن من

صفر تا صد داستان ثروتمند شدن من

صفر تا صد داستان ثروتمند شدن من همه ما داستان هایی را راجب ثرتمند شدن افراد مختلف شنیده ایم که سختی های زیادی کشیده اند ولی داستان ثروتمند شدن من از یک محصول ساده به نام سرکه شروع شد، سرکه درست زمانی به من معرفی شد که قصد ایجاد یک کار مستقل برای خودم داشتم و خوشبختانه توانستم در این زمینه به سود برسم و میلیاردر شوم.

سرکه انگبین

سرکه انگبین یکی از انواع شربت های گوارا، قدیمی و پرطرفدار ایرانی است که از گذشته تاکنون برای کاربردهای مختلف، مورد استفاده قرار گرفته است.

در گذشته سر‌که انگبین را با عسل طبیعی خالص ترکیب می کردند، اما به دلیل گران شدن عسل در سال های اخیر، از شکر به جای عسل استفاده کردند و سرکه انگبین را با نام سکنجبین، معرفی کردند.

بنابراین تفاوت سرکه انگبین و سکنجبین در نوع شیرین‌ کننده مورد استفاده در تهیه این نوشیدنی می باشد. یکی از خواص سرکه انگبین  علاوه بر اصلاح مزاج و خوش طعم بودن، فواید بسیاری را برای بهبود و درمان عملکرد اعضای بدن، در پی دارد و در طب سنتی، به عنوان دارویی شفا بخش از آن یاد می شود.

صفر تا صد داستان ثروتمند شدن من

سرکه شیرین

سرکه شیرین نوعی مایع اسیدی است که از تخمیر اتانول (الکل اتیلیک) به دست می‌آید و حاوی اسید استیک (اسید اتانولیک) است.

غلظت اسید استیک در سرکه‌های خوراکی موجود در بازار که بیشتر مصرف آشپزخانه‌ای دارند، بین ۴ تا ۸ درصد و سرکه‌هایی که برای تهیه ترشیجات استفاده می‌شوند، تا ۱۸ درصد می‌باشد.

سرکه طبیعی همچنین حاوی مقدار کمی اسید تارتریک، اسید سیتریک و دیگر اسیدهای گیاهی است. سرکه از زمان باستان مورد استفاده بوده و یکی از مواد مهم آشپزی در اروپا و آسیا می‌باشد.

سرکه شیرین

سرکه عسل

سرکه حاصل از عسل به دلیل گرانی آن کمیاب است. سرکه عسل تجارتی محصولی از ایتالیا و فرانسه می‌باشد.

سرکه ماده ای ترش و با خاصیت اسیدی است که نوعی چاشنی برای مزه دادن به انواع غذاها و سالادها و نگهدارنده ای طبیعی با خواص بی شمار برای افزایش ماندگاری ترشی است. به طور کلی سرکه، طی دو مرحله از هر میوه یا گیاهی که حاوی قند و نشاسته بالایی باشد، به دست می آید.

در مرحله اول قند به الکل و در مرحله دوم الکل به اسیداستیک یا همان سرکه تبدیل می شود. سرکه ای که از هر ماده ای تولید می شود، در پایان کار، طعم منحصر به فرد همان ماده را دارد.

به عنوان مثال، سرکه نعناع علاوه بر داشتن طعم این گیاه، طبیعت گرم دارد و از نفخ و التهابات گوارشی می کاهد و به هضم بهتر غذا کمک می کند. سرکه عسل خاصیت ضد سرطانی و ضد جوش دارد.

سرکه عسل

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.