بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

طرز تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد ، کیک اسفنجی با ماست، کیک اسفنجی

طرز تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد

طرز تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد کیک اسفنجی از پر کاربرد ترین کیک ها که مورخان اعتقاد دارند ابتدا نان ها تهیه شدند و بعد با گذشت زمان دستور پخت آن تبدیل به کیک شده است. اما امروزه کیک اسفنجی بیشتر برای کیک های خامه ای استفاده می شود و به دلیل بافت پنبه ای و نرم آن برای این کار بسیار مناسب است. اما شاید برای شما جالب باشد که در دوران روم و یونان باستان پخت کیک پیشرفت بسیاری کرد و بعد از کشف شدن پودر کاکائو و رسیدن شکر باعث شد کیک ها به شکل امروز در بیایند. کیک اسفنجی بدون روغن تهیه می شود و بهتر است قالب مورد نظر را تا نیمه چرب کنید زیرا چرب کردن و روغنی شدن قالب باعث گرفتن پف کیک می شود. کیک اسفنجی بیشتر در قالب های گرد ساده یا طرح دار پخت می شود و شما می توانید آن را در فر یا توستر یا بدون فر به روی گاز تهیه کنید. امروزتصمیم دارید سه نوع از بهترین رسپی های کیک اسفنجی را به شما یاد دهیم که عبارت است از کیک اسفنجی، کیک اسفنجی با ماست، کیک اسفنجی ساده همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک اسفنجی

طرز تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد

کیک اسفنجی یکی از ساده ترین کیک ها می باشد که باید یک سری نکات را برای تهیه آن بدانید تا کیکی با کیفیت داشته باشید. برای کیک های اسفنجی از پودر قند استفاده می شود زیرا باید بافت این کیک بسیار نرم باشد. اگر پودر قند در اختیار ندارید می توانید شکر را آسیاب ریز کنید و یا قند ها را داخل آسیاب ریخته و الک کنید. کیک اسفنجی را می توانید با فر و بدون فر داخل قابلمه و یا فر های دست ساز تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کیک اسفنجی با ماست

طرز تهیه کیک اسفنجی با ماست

کیک اسفنجی با ماست یکی دیگر از روش های تهیه کیک اسفنجی که بجای استفاده از آب جوش یا شیر از ماست قرار است استفاده شود. بافت این کیک بسیار پوک است و بهتر است ماست چکیده و غلیظ استفاده کنید. شما می توانید این کیک را برای کیک های تولد و خامه کشی استفاده کنید. همه مواد در این رسپی همه به پیمانه و گرم گفته شده است که می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کیک اسفنجی با ماست به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کیک اسفنجی با فر و بدون فر

طرز تهیه کیک اسفنجی با فر و بدون فر

کیک اسفنجی یکی از خوشمزه ترین کیک ها می باشد که می توانید با خامه یا کرمفیل و یا حتی به صورت ساده با میوه دلخواه سرو کنید. این کیک با مواد قابل دسترسی تهیه می شود ولی پر از نکته می باشد که با رعایت کردن آن می توانید یک کیک با کیفیت داشته باشید. اما برای مشاهده دستور کیک اسفنجی با فر و بدون فر به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.