بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

عطر ثروت در هوای زندگی ام پیچید

عطر ثروت در هوای زندگی ام پیچید

عطر ثروت در هوای زندگی ام پیچید همه ما می‌ خواهیم برای داشتن یک زندگی راحت به موفقیت برسیم،  از نظر مالی آزادی داشته باشیم، اتومبیل خوبی برانیم و در خانه ‌ای زیبا زندگی کنیم. با این حال اگر چه موفقیت دست یافتنی است اما به آسانی به دست نمی ‌آید. من با کنجکاوی فراوان یک روشی را پیدا کردم که برای من که پول زیادی برای شروع یک کسب و کار پرسود نداشتم بسیار ایده ی خوبی بود و توانست من را در حوزه ی چرم به ثروت برساند. در این مقاله راز و رمز این روش را به شما خواهم گفت.

چرم خام گوسفندی

چرم گوسفندی بعد از دباغی شدن به چهار نوع تبدیل میشود که چرم خام گوسفندی اشبالت، چرم ورنی، چرم هورس و چرم فلوتر نام دارد، اگر چرم کیفیت بالایی نداشته باشد در مقابل رطوبت، سرما، سایش، ضربه خراب خواهد شد.

به این نکته هم توجه داشته باشیدخرید چرم گوسفندی خام نیمه سنگین بوده مثلا چرم بز سبک می باشد. اگر چرم خام را بسوزانید نیمه سوخته و بوی موی سوخته میدهد اما چرم مصنوعی بوی پلاستیک می دهد.

وقتی روی چرم آب ریخته شود جذب میشود اما روی چرم مصنوعی می ماند، چرم خام گوسفندی در رنگ ها و جنس های مختلف در بازار موجود می باشد که کاربرد های گوناگونی دارد ضعفی که چرم گوسفندی دارد از الیاف ضعیف تر برخوردار بوده چون تراکم کمتری دارد.

عطر ثروت در هوای زندگی ام پیچید

چرم بزی هورس

خرید چرم بزی هورس، باید با توجه به نکات یاد شده از معتبرترین فروشگاه صورت گیرد همانطور که می دانید انتخاب نوع چرم در دوام و ماندگاری محصول و شکیل بودن محصول تاثیر بسزایی دارد. استفاده از چرم اصل در محصولات باعث می شود که این کالا پس از مصرف به یک محصول تجزیه پذیر تبدیل شود و هیچ گونه تهدیدی برای محیط زیست به وجود نیاورد.

خرید و فروش و قیمت گذاری چرم بزی هورس در معتبرترین فروشگاه ایران صورت می گیرد، فاکتورهای زیادی در قیمت نهایی چرم اصل تاثیرگذار هستند.

چرم بزی هورس

چرم طبیعی گاوی

یکی از باکیفیت ترین چرم که مقاومت بسیار زیادی دارد چرم طبیعی گاوی است.همچنین از قویترین چرم موجود در بازار می باشد.

چرم طبیعی گاوی بسیار جنس مناسبی دارد و کیفیت بالایی دارد.چرم طبیعی گاوی بسیار چرم مرغوبی است که به دلیل ضخامت بالایی که دارد برای پالتو و کمربند بیشتر مورد استفاده قرار می دهند.

ایران به دلیل اینکه از تولیدکنندگان عمده و اصلی محصولات چرمی می باشد سعی می کنند که این محصولات را با کیفیت بالا تولید کنند.همچنین برخی از مردم به تولید چرم مصنوعی پرداخته اند، سپس این محصول را به بازار ارائه می دهند.

چرم طبیعی گاوی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.