بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

فروش سیلیکات سدیم و آشنایی با این ماده‌ی گرانبها

فروش سیلیکات سدیم و آشنایی با این ماده‌ی گرانبها

آشنایی با ماهیت ذاتی سیلیکات سدیم

فروش سیلیکات سدیم و آشنایی با این ماده‌ی گرانبها پیش از معرفی معروفترین شرکت فروش سیلیکات سدیم، مایل هستیم شما عزیزان را با این ماده‌ی پرکاربرد آشنا کنیم. سیلیکات سدیم ماده‌ای است که با نام آیوپاک متاسیلیکات سدیم و نام‌های تجاری آب شیشه، شیشه‌ی مایع، E550 و حتی گاز مایع شناخته می‌شود. فرمول مولکولی سیلیکات سدیم Na۲SiO۳ است. این ماده‌ی جامدِ بی‌رنگ با چگالی g/cm۳ ۲.۴ و نقطه‌ی ذوب OC 1088(در شکل انیدروس) و  OC 72.2 (در شکل پنتاهیدرات) دارای انحلال‌پذیری خوبی در آب می‌باشد. به علت پایداری فراوان، مقاومت بالا نسبت به حرارت، ضد آب بودن و همچنین مقاومت چشمگیر در برابر محلول‌های اسیدی کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارد.

این سیلیکات قلیایی به دو روش خشک و تر قابل تولید است که روش خشک، روش رایج‌تری می‌باشد. در فرآیند تولید خشک، سیلیکات‌ سدیم را در کوره‌هایی مشابه کوره‌های تولید شیشه از طریق ذوب کردن کربنات سدیم و شن در دمای تقریبی ۱۴۵۰ درجه‌ی سانتیگراد بدست می‌آورند. ماده‌ی مذاب بدست آمده به علت ناخالصی‌های موجود، آبی تا سبز روشن است. سپس باید مواد ذوب شده را در یک سیستم خنک‌کننده، سرد و سپس به کمک دستگاه‌های خاصی در اندازه‌های کافی خرد کنند. در مرحله‌ی نهایی نیز می‌بایست محصول بدست‌آمده را در آب حل کرد و سپس با فیلتراسیون محلول صاف شده، سیلیکات‌ سدیم مورد نظر را تولید کرد. اگر بخواهیم سیلیکات سدیم قلیایی تولید کنیم، می‌بایست در موقع ذوب مقداری سود خشک نیز به مخلوط واکنش اضافه نماییم.

سیلیکات سدیم

معرفی معتبرترین شرکت فروش سیلیکات سدیم

در رابطه با فروش سیلیکات سدیم مطمئنا شما عزیزانی که سر و کار فراوانی با این ماده دارید، فاکتورهای فراوانی وجود دارد که سبب خرید شما از یک شرکت خاص می‌گردد. کیفیت محصول، قیمت ماده‌ی شیمیایی، شرکت تولید کننده و … از جمله این عوامل مهم می‌باشند. حتی به علت وضعیت اقتصادی این روزهای کشورمان، تهیه‌ی محصولات شیمیاییِ با کیفیت و در عین حال دارای قیمتی مناسب برای بسیاری از عزیزان، علاقه‌مندان و حتی محققان نیز کار دشواری است.

شرکت صنایع سیلیکات ایران از جمله شرکت‌هایی است که با سابقه‌ی فراوانی که در زمینه‌ی فروش سیلیکات سدیم دارد، می‌تواند تضمین‌کننده‌ی خرید شما عزیزان باشد. با خرید از شرکت ما نه تنها خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد، بلکه با صرف هزینه‌ای مناسب می‌توانید محصولی با کیفیت تهیه نمایید. شما عزیزان می‌توانید از طریق لینک شرکت و همچنین راه‌های ارتباطی که در ادامه‌ی این مقاله به آنها اشاره شده است با ما در تماس باشید. باعث دلگرمی ماست که شما عزیزان را در میان خانواده‌ی مشتریان عزیز خود داشته باشیم.

فروش سیلیکات سدیم

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.