بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

مدیریت پیج را برون سپاری نکنید / قدم های لازم برای رشد پیج اینستاگرام

مدیریت پیج را برون سپاری نکنید

مدیریت پیج را برون سپاری نکنید

اینستاگرام این فضای مجازی که بدون کوچک ترین حمله فیزیکی توانسته دنیا را به تسخیر خود در آورد. روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر به این شبکه اجتماعی محبوب ملحق می شوند و هر روز جمعیت استفاده کنندگان از برنامه اینستاگرام بیش تر از روز قبل می شود. به سبب همین محبوبیتی که اینستاگرام دارد، بسیاری از افراد از این شبکه اجتماعی به عنوان روشی مکمل برای فروش محصولاتشان استفاده می کنند.

 برای این که بتوان در عرصه فروش محصولات موفق بود نیاز است تا مدیریت پیج به درستی و با کوچک ترین خطایی صورت گیرد. مدیریت پیج اینستاگرام این روز ها منشاء توجه بسیاری از افراد می باشد چرا که در این فضا توانسته اند بسیار موفق عمل کنند. اگر قصد دارید تا به صورت اصولی در این فضا رشد کنید و به فروش برسید باید مدیریت پیج اینستا خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید.

اگر هم این تصور را دارید که پرداخت هزینه برای مدیریت پیج یک هزینه اضافی است پس باید کلا قید فروش محصولات خود را بزنید و خود کار را انجام دهید شاید توانستید موفق عمل نمایید.

نیازهای اولیه برای رشد پیج اینستاگرام

به جرعت می توان ادمین اینستاگرام را یکی از مهم ترین ارکان فروش در فضای اینستاگرام دانست. ادمین اینستاگرام مهم ترین نقش را در جهت فروش محصولات شما ایفا می نماید. ادمین اینستا یک شخص با مهارت است که به خوبی می تواند از پس امور پیج بر بیاید. این شخص دقیقا می داند که چطور پیج شما را مدیریت نماید تا شما به فروش برسید.

قطعا مهم ترین دلیل هر شخص برای بودن در فضای اینستاگرام رسیدن به فروش و ارتقای کسب و کار خود می باشد. برای این که بتوان به فروش رسید و کسب و کار را ارتقا داد باید به یک سری از نکات به درستی عمل کرد ، این نکات را می توان شاه کلید پیشرفت شما دانست که هر کسی هم از آن ها مطلع نیست.

بعد از استخدام یک ادمین پیج اینستا نوبت به تولید محتوای  جذاب می رسد. تولید محتوا دیگر رکن مهم دیگر در ارتقا پیج می باشد. این که چه شخصی کار تولید محتوا را انجام دهد بستگی به نظر شما دارد. معمولا ادمین پیج اینستاگرام در این قبال هیچ گونه وظیفه ای را ندارد و باید خود شما به عنوان صاحب کار، کار تولید محتوا را انجام دهید.

پس تا به اینجا به دو رکن مهم در ارتقا پیج اینستاگرام پرداخته شد. البته که این دو کار به تنهایی کافی نیتسند و باید از روش ها و متدهای دیگری نیز استفاده شود تا پیج رشدی صعودی را داشته باشد.

هزینه مدیریت پیچ + پیدا کردن یک شرکت معتبر در این زمینه

هزینه مدیریت پیچ + پیدا کردن یک شرکت معتبر در این زمینه

بسیاری از افرادی که به دنبال برون سپاری کردن مدیریت پیج خود هستند تعرفه برایشان اهمیت بسیار زیادی را دارد. به همین منظور گاهی تنها قیمت را ملاک قرار می دهند و به کیفیت کار توجه آن چنانی ندارند. اگر می خواهید مانند بسیاری از پیج ها که در بستر اینستاگرام به مراتب فروش بهتری را نسبت به فروش حضوری دارند، باید کیفیت کار را مد نظر قرار دهید و تنها به امور مالی توجه نکنید.

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام برای هر شرکتی متفاوت از شرکت دیگر است و نمی توان یک هزینه قطعی را برای آن در نظر گرفت. معمولا فاکتورهای بسیار مهمی در تعیین قیمت هزینه مدیریت پیج نقش دارند و نمی توان یک قیمت واحد را برای آن ها در نظر گرفت.

شرکت هایی که کار مدیریت پیج را انجام می دهند، پکیج های مختلفی را دارند که بسته به این پکیج ها قیمت های متفاوتی دارند.

شاید سوال کنید که چطور می توان شرکت های معتبر در حوزه مدیریت پیج اینستا را پیدا کرد؟ جواب سوال شما پیش ماست. به لطف محبوبیت موتور جستجوی گوگل که این روزها بین مردم پیدا کرده است پیدا کردن این شرکت ها کاری سخت نیست و با یک سرچ ساده می توان این شرکت ها را پیدا کرد.

بعد از پیدا کردن این شرکت ها تنها کافیست رزومه کاری آن ها بررسی نمایید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. معمولا تجربه نشان داده است که شرکت های با تجربه در این زمینه می توانند به خوبی و به صورتی کاملا اصولی کار پیج شما را انجام دهند.

قدم های لازم برای رشد پیج اینستاگرام

برای رشد پیج اینستاگرام باید یک سری قدم طی شود تا بتوان به مرور زمان پیشرفت کرد. همانطور که گفته شد ادمین اینستاگرام و تولید محتوای جذاب دو رکن مهم پیشرفت پیج می باشد. رکن سوم اما آشنایی با اصول این برنامه می باشد. به طور مثال در چه تایم هایی باید پست و استوری گذاشت، به چه صورت باید پاسخ به کامنت و دایرکت ها را داد که مخاطب با شما حس صمیمیت کند و… . این ها وظایف یک ادمین پیج اینستاگرام می باشد که همین امر پیشرفت پیج شما را  رقم می زند.

تیمی حرفه ای در کنار شماست.

تیمی حرفه ای در کنار شماست.

گروه بی اس سایت با داشتن بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مدیریت پیج در کنار شماست. این گروه با آموزش دادن ادمین های با تجربه توانسته است قدم بزرگی را بردارد. برای ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره کافیست با ما از طریق واتساپ و یا تلفنی در ارتباط باشید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.