بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

هیچ گنجی بدون رنج به دست نمی آید

هیچ گنجی بدون رنج به دست نمی آید

هیچ گنجی بدون رنج به دست نمی آید همه ی امیدها، رویاها، هدف ها و آرمان های شما در گرو سخت کوشی شماست. هر چه بیشتر تلاش کنید، بخت و اقبال بهتری پیدا می کنید. هیچ راه میانبری وجود ندارد. تنها راه رسیدن ب موفقیت تلاش بسیار، ولخرجی کمتر و سرمایه گذاری در راه هایی می باشد که ثروت شما را چند برابر کند. من سرمایه ای که داشتم را در مسیر تجارت گذاشتم و بعد از یادگیری آموزش ها امروز میلیاردر شدم.

یخچال ویترینی زاگرس

مدل های مختلفی از یخچال ویترینی زاگرس ایرانی و خارجی در بازار کشورمان وجود داشته و برای خرید، نمونه های یخچال ویترینی زاگرس در کنار کیفیت بالا از قیمت ارزان تری برخوردار هستند.

خرید عمده یخچال ویترینی زاگرس کمک می کند تا حدی در هزینه ها صرفه جویی شده و این محصول با قیمت ارزان تری در اختیار مشتری قرار بگیرد.

امکان خرید جزئی یخچال صنعتی هم وجود دارد که در این شیوه باید از تک فروشی محصول استفاده و آن را به طور مستقیم از فروشنده اصلی دریافت کرد.

گروه صنعتی زاگرس دارای چندین دفتر نمایندگی در شهرهای مختلف است و برای خرید بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از یخچال ویترینی می توان به آن ها مراجعه کرد.

هیچ گنجی بدون رنج به دست نمی آید

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

یخچال صنعتی جنرال الکتریک محل نگهداری مواد غذایی تحت شرایط خنکی و سرما هستند که از طریق درزها و محافظ ها اجازه خروج هوای سرد را به محیط بیرون نخواهند داد، برخی مواد خوراکی هم وجود دارند.

که اگر در محیط بیرونی قرار بگیر سریعا فاسد و خراب می شوند که یخچال بهترین مکان برای نگهداری این نوع غذا می باشد.

این محصول نیز مانند هر قطعه یا وسیله ی الکتریکی دیگر، از یک سری قطعات  تشکیل شده است که در صوت عدم وجود هریک، امکان کار کردن دیگر قطعات وجود نخواهد داشت و در واقع فعالیت این مجموعه به صورت سریالی می باشد.

اجزای تشکیل دهنده یخچال ها به صورت کلی عبارتند از:

موتور یخچال، کندانسور، ترموستات، اپراتور، گاز یخچال و کمپرسور در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی هر یک از این قطعات بپردازیم.

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

یخچال نوشیدنی ایستکول

یخچال نوشیدنی ایستکول نام آشنا در ابعاد مختلف و تک درب و دو درب طراحی شده است و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر است.

یخچال نوشیدنی حایر طراحی بسیار زیبایی دارد و در سقف و ستون های آن لامپ های پر قدرت ال ای دی قرار گرفته است و همچنین مصرف انرژی بسیار پائینی دارد که یک ویژگی خوب آن محسوب می شود و برای مصرف کنندگان بسیارمنفعت دارد. طبقات این یخچال بسیارجاداراست.

یخچال نوشیدنی پاکشوما این یخچال نوشیدنی یکی از زیبا ترین وحرفه ای ترین محصولات شرکت ایرانی پاکشوما است. کمپرسوراین یخچال سرمایش مورد نیاز را تامین می کند و سرما در تمام طبقات این یخچال درحال گردش است.

صدای یخچال نوشیدنی پاکشوما بسیار کم است درب شیشه ای بسیار با کیفیت و نشکن دارد که به آرامی خودش بسته می شود و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

یخچال نوشیدنی ایستکول

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.