بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

پولسازترین مهارت را اینجا یاد بگیر

پولسازترین مهارت را اینجا یاد بگیر

پولسازترین مهارت را اینجا یاد بگیر نابغه کسی است که همواره افکارش را از بالقوه به فعل در می آورد. برای اینکه در زندگی ‌تان به موفقیت برسید، باید ۱۰۰٪ مسئولیت زندگی و نتایجی که بدست می‌آورید را بپذیرید. حتی ۹۹٪ درصد هم فایده ندارد! این اصل مهم موفقیت در زندگی است که در مسیر تجارت آموختم و ثروت بی نظیری به سویم سرازیر شد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

قیسی سیاه زردآلو

قیسی سیاه زردآلو میوه ای لذیذ است که قرن ها مورد علاقه مردم بوده است و طعم شیرین و محتوای مغذی آن، آن را به گزینه ای محبوب برای میان وعده ها و دسرها تبدیل کرده است.

بسته بندی قیسی سیاه زردآلو یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در صادرات این محصول باید انجام شود.

ترکیه کشوری است که بالاترین کیفیت قیسی سیاه زردآلو را در سراسر جهان تولید و صادر می کند.

منطقه مالاتیا در ترکیه به عنوان “پایتخت زردآلو ترکیه” شناخته می شود، زیرا بخش عمده صادرات زردآلو ترکیه را بر عهده دارد.

از سوی دیگر، ایران رتبه سوم تولید زردآلو را در جهان دارد، اما به دلیل جریمه ها و سایر موانع از جمله عدم بسته بندی مناسب، قیسی سیاه زردآلو به مقدار مناسب صادر نمی شود.

پولسازترین مهارت را اینجا یاد بگیر

قیسی زردآلو درجه یک

از میوه های خوشمزه تابستان زرد آلو است که می توان آن را خشک کرد و به قیسی تبدیل کرد. قیسی زردآلو درجه یک سرشار از ویتامین می باشد.

به عنوان میان وعده ای مفید و برای ماندگاری بیشتر می توان آن را در یخچال نگهداری کرد. روش نگهداری آن بسیار ساده می باشد فقط کافیست آن را درون یک ظرف درب بسته پلاستیکی یا نایلون قرار دارد و داخل یخچال گذاشت این ظرف باید به گونه ای باشد که هوا به درون آن نفوذ نکند اگر داخل نایلون قرار می دهید باید درب آن را به طور کامل ببندید.

از آن جایی که زردآلو در تمام فصول سال وجود ندارد قیسی جایگزین مناسبی برای آن می باشد. نگهداری آن در یخچال سبب حفظ خواص و فواید آن می شود و از کپک زدگی آن جلوگیری می شود و طعم و رنگ آن داخل یخچال تغییر نمی کند.

قیسی زردآلو درجه یک

قیسی زردآلو تیزابی

از مشخصات قیسی زردآلو تیزابی همانطور که از نامش پیداست کیفیت بسیار بالا و منحصر به فرد این محصول است.

یکی از مهمترین شاخصه هایی که برای این محصول در نظر گرفته می شود سطح کیفیت ظاهری آن می باشد که معمولاً نمونه های مرغوب عاری از هر گونه کپک زدگی، آفت زدگی و ضایعات هستند.

خصیصه دیگر آن تولید آن به روش های کاملا ارگانیک و طبیعی است که امروزه دارای ارزش غذایی بسیار بالا و فوق العاده ای می باشند.

ناگفته نماند که این محصول باید دارای بافت بسیار نرم و رنگی بسیار طبیعی و متمایل به زرد باشد که در آن هیچ گونه اثری از لکه ها و کبودی های سیاه دیده نشود.

قیسی زردآلو تیزابی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.