بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

پیش از خرید المنت مخزن بخوانید ! / مزایا، کاربرد و نکات خرید المنت مخزن

پیش از خرید المنت مخزن بخوانید! المنت مخزن یکی از انواع المنت است که به طور اختصاصی و به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم برای تولید گرما و حرارت در مخازن و تانکرهای نگهداری مایعات به کار می‌رود. فلنج...

پیش از خرید المنت مخزن بخوانید!

پیش از خرید المنت مخزن بخوانید – المنت مخزن یکی از انواع المنت است که به طور اختصاصی و به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم برای تولید گرما و حرارت در مخازن و تانکرهای نگهداری مایعات به کار می‌رود. فلنج موجود در ساختار این المنت برای جداسازی بخش الکتریکی از بخش حرارتی به کار برده می‌شود به همین دلیل به المنت مخزن، المنت فلنج‌دار نیز گفته می‌شود.

در واقع مهمترین بخش یک المنت مخزن، فلنج آن است. این فلنج به صورت صفحه‌ای دایره‌ای است که برای اتصال لوله‌ها یا قطعات مختلف به یکدیگر کاربرد دارد.

همچنین این المنت‌ها به دو صورت می‌توانند درون مخزن قرار بگیرند:

  • شناور درون سیال (روش مرسوم)
  • متصل به بدنه و دیوارۀ داخلی مخزن

مزایای استفاده از المنت مخزن:

به کمک المنت مخزن می‌توانید ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی مایع موجود در مخزن را گرم کنید. این المنت می‌تواند دمای مخزن را تا چندین درجه بیشتر از نقطۀ جوش بالا ببرد و حتی اگر آن را به یک ترموکوپل وصل کنید، می‌توانید به طور دقیق دمای مخزن را کنترل کنید.

المنت‌های مخزن با استفاده از جریان الکتریسیته کار می‌کنند بنابراین خطری برای محیط زیست ندارند. مزیت دیگر آن‌ها قابلیت نصب و راه‌اندازی بسیار سریع آن است.

توان مصرفی این نوع المنت کم است و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. همچنین المنت مخزن طول عمر بالایی دارد و شما با توجه به نوع مخزن و مایع درون آن می‌توانید این المنت را در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه کنید.

دوام بالا و قیمت مناسب در کنار سایر مزیت‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم سبب شده تا خرید المنت مخزن همیشه با استقبال بالایی مواجه باشد.

پیش از خرید المنت مخزن بخوانید!

کاربرد المنت مخزن:

از المنت مخزن می‌توانید در کارخانه‌ها، صنایع مختلف، مخازن مایعات گوناگون (آب، نفت، روغن، بنزین و…) و حتی برای گرم کردن آب استخر استفاده کنید. برخی از مدل‌های این المنت می‌توانند دمای محیط اطرافشان را تا بیش از ۱۱۰ درجۀ سانتی گراد نیز افزایش دهند.

انواع المنت مخزن:

برای خرید المنت مخزن باید مدل‌های مختلف و ویژگی‌های هرکدام را به دقت بررسی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین المنت را انتخاب کنید. از جمله پرکاربردترین المنت‌های مخزن می‌توانیم به المنت واشردار و تخت آهنی اشاره کنیم.

چند نکته برای خرید المنت مخزن:

برای خرید المنت مخزن باید چند پارامتر و فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

  • اتصالات فیزیکی و الکتریکی را به خوبی بررسی کنید. این اتصالات باید بتوانند در شرایط مختلف عملکرد درستی داشته باشند.
  • ابعاد المنت را با توجه به اندازه، نیاز مخزن و نوع مایع درون آن انتخاب کنید.
  • ویژگی‌ها و ماهیت مایع درون مخزن را در نظر بگیرید چرا که تنها برخی از مدل‌های المنت می‌توانند درون سیال اسیدی به درستی کار کنند.
  • به عنوان چهارمین نکته، میزان دمای تولیدی را فراموش نکنید. المنت‌های مختلف توان متفاوتی دارند. هنگام خرید المنت مخزن باید به طیف دمایی هر المنت توجه کنید.

استعلام قیمت و نحوۀ خرید المنت مخزن:

با در نظر گرفتن تمام نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم و بررسی مدل‌های مختلف المنت مخزن، می‌توانید با خیالی آسوده المنت مناسب و باکیفیت را انتخاب کنید.

برای استعلام قیمت و بررسی مدل‌های مختلف المنت اینجا کلیک کنید: خرید المنت مخزن

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.