بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

گنجی که از چای ماسالا به دست آوردم

گنجی که از چای ماسالا به دست آوردم

گنجی که از چای ماسالا به دست آوردم از جایی که هستی، با هرآنچه داری و با هرچه در توانت هست، شروع کن. شما فقط باید شروع کنید تا بتوانید موفق شوید. هرگز نگویید این سرمایه کم است و من نمی توانم چرا که این دلسردی و ناامیدی برایتان پوچی می آورد. خواستن توانستن است و شما می توانید با برداشتن اولین قدم درهای بهتری را به روی خود باز کنید. برای ثروتمند شدن شروع کنید.

چای ماسالا calories

چای ماسالا calories اثراتی مانند افزایش فشار خون، کاهش خواب و تهوع به دنبال داشته باشد و برای خانمهای باردار استفاده زیاد از کافئین منجر به سقط جنین یا باعث کم خونی شدید در نوزادان تازه متولد شده می باشد و درباره نوشیدن آن باید با پزشک  خود مشاوره کنند چون برخی از داروهای گیاهی  برای آنها همانند مریم گلی و زعفران ضرر زیادی دارد.

برای افرادی که می خواهند لاغر شوند این چای خاصیت چربی سوزی به همراه دارد و حتی استفاده از شیر تازه در ترکیبات آن باعث می شود که منبع بسیار خوبی برای پروتئین آنها باشد.

همانطور که می دانید این نوشیدنی به تنهایی نمی تواند باعث کاهش وزن شود بلکه لازم است که در کنار آن رژیم غذائی دقیقی را متناسب با وزن و جثه خود به کار ببرید و با پزشک مربوطه مشاوره دقیق داشته باشید زیرا حذف یک ماده از هرم غذایی می تواند آسیبهای جبران ناپذیری به بدن وارد نماید.

گنجی که از چای ماسالا به دست آوردم

چای ماسالا calorific

کی از راهکارهای موثر برای جلوگیری از سرماخوردگی و افزایش سیستم ایمنی و دفاعی بدن استفاده از یک نوع دمنوش هندی به نام چای ماسالا calorific ارگانیک می باشد که از ترکیب گیاهانی مانند زیره سبز، شیر، فلفل سیاه، زنجبیل تازه و چای خشک سیاه تشکیل شده است.

معمولاً یک قاشق از این پودر برای تهیه یک لیوان دمنوش کافی می باشد و شما می توانید در صورت عدم دسترسی به این مواد در منزل از عطاریها و یا فروشگاه های مورد نظر پودر آماده آن را خریداری کنید و می توانید در زمان بسیار کمی با اضافه کردن شیر و یا آب جوش به راحتی این نوشیدنی را در منزل آماده کنید.

لازم به ذکر است که هنگام جمع آوری این ترکیبات باید دقت کنید که به نسبت مساوی آنها را با هم ترکیب کنید که یک نوشیدنی فوق العاده سالم می باشد و انتخاب بسیار مناسبی برای رژیم گرفتن و سلامت بدن می باشد.

چای ماسالا calorific

چای ماسالا جیوراج

با مصرف چای ماسالا جیوراج قبل از بیمار شدن می توان در برابر برخی بیماریها مقابله کنید و مصرف هر روزه آن به علت چای سیاهی که در آن ترکیب شده است باعث نشاط و سرحالی می شود.

ولی باید در مصرف آن زیاده روی نکنیم و مصرف آن به خصوص در روزهای سرد زمستان با نوشیدن یک فنجان کوچک می تواند باعث افزایش مقاومت بدن و گرم نگه داشتن بدن شما بشود و برای کسانی که از دیابت رنج می برند می توانند با استفاده از این چای به بهبود بیماری خود کمک کنند.

البته نباید فراموش کنند که برای شیرین کردن آن از شکر و قند پرهیز نمایند از شیرین کننده های طبیعی استفاده نمایند.

چای ماسالا جیوراج

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.