بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

انواع دستگاه بسته بندی ساشه (ساخت زاگرس ماشین)

انواع دستگاه بسته بندی ساشه (ساخت زاگرس ماشین)

انواع دستگاه بسته بندی ساشه بسته بندی محصولات یکی از عوامل حیاتی در صنعت است که برای حفظ کیفیت، افزایش عمر مفید و جذابیت بصری محصولات اهمیت بالایی دارد. یکی از نوآوری های مهم در این زمینه، استفاده از دستگاه های بسته بندی ساشه ای است. دستگاه ساشه برای بسته بندی های تک نفره مایعات و پودر کاربرد دارد. در این مقاله، به بررسی انواع دستگاه های بسته بندی ساشه ای و نقش آنها در بهبود فرآیند بسته بندی محصولات خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه ساشه برای حفظ تازگی و کیفیت محصولات شما

دستگاه بسته بندی ساشه به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته و موثر در صنعت بسته بندی، نقش حیاتی را ایفا می کند. این دستگاه قابلیت بسته بندی ساشه ها را با سرعت و دقت بالا دارد و به شما امکان می دهد محصولات خود را به شکلی محکم و کم حجم بسته بندی کنید.  جنس سلفون بسته بندی ساشه ها می تواند از نوع OPP، BOPP و CPP یا همان سلفون ها باشد.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه

در ادامه با ما همراه باشید با معرفی انواع دستگاه ساشه:

دستگاه ساشه مدادی

دستگاه ساشه مدادی دارای دو نوع پودری و مایعات می باشد. دستگاه ساشه پودری برای تولید انواع بسته های تک نفره از محصولات پودری. دستگاه ساشه مدادی مایعات برای تولید و بسته بندی های یک نفره ای محصولات مایعات غلیظو رقیق استفاده می شود. این دستگاه به صورت دو طرف دوخت عمل می کند و بسته هایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نمونه بسته های تولید شده توسط این دستگاه هستند.

دستگاه ساشه برای حفظ تازگی و کیفیت محصولات شما

دستگاه بسته بندی ساشه ای افقی (سه طرف دوخت)

این نوع دستگاه ها برای بسته بندی محصولات در ساشه های افقی استفاده می شوند. طراحی مناسب و عملکرد دقیق این دستگاه ها به ایجاد بسته بندی محکم و قابل حمل کمک می کند. آنها معمولاً قابلیت تنظیم سرعت و فشار ساشه را دارند و با استفاده از سیستم های اتوماتیک، فرآیند بسته بندی را سریعتر و دقیق تر انجام می دهند. نمونه بسته بندی هایی که در تصاویر می بینید توسط دستگاه ساشه سه طرف دوخت تولید می شوند.

دستگاه بسته بندی ساشه ای افقی (سه طرف دوخت)

دستگاه بسته بندی ساشه عمودی

دستگاه های بسته بندی ساشه ای عمودی برای بسته بندی محصولات در ساشه های عمودی به کار می روند. آنها از سیستم های اتوماتیک برای انتقال، سیلیکون کش و تغذیه ساشه استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت تنظیم سرعت بسته بندی، قابلیت تشخیص خطا و کنترل کیفیت را دارند و بهبود عملکرد و کارایی خط بسته بندی را به ارمغان می آورند.

دستگاه بسته بندی ساشه ای تمام اتوماتیک:

اکثر دستگاه های ساشه زن از نوع تمام اتوماتیک هستند و تنها باید مخزن آن ها را پر کنید و تنظیم کنید که در چه سایز و سرعتی بسته بندی صورت بگیرد. این دستگاههای بسته بندی محصولات در ساشه های افقی یا عمودی با سرعت بالا و به صورت کاملاً اتوماتیک استفاده می شوند. آنها از سیستم های پیشرفته شامل سیستم های تغذیه، سیستم های پرکن، سیستم های ختم، سیستم های بسته بندی و کنترل کیفیت استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت تنظام سرعت بالا، دقت بالا و کارایی بالا را دارند که بهبود قابل توجهی در عملکرد خط بسته بندی ایجاد می کنند.

انواع دستگاه های بسته بندی ساشه از نظر ساختار محصول و مواد

اگر از نظر نوع ماده بخواهیم ساشه ها را معرفی کنیم سه مدل کلی وجود دارد.

  • دستگاه ساشه مایعات: برای تولید انواع محصولات تک نفره از جنس مایعات غلیظ مثل عسل و سس؛ و انواع بست ههای تک نفره مایعات رقیق مثل آبلیمو، روغن زیتون، آب نارنج و…
  • دستگاه ساشه پودری: این دستگاه برای تولید و بسته بندی محصولات از جنس پودر در ساشه های تک نفره ای و کوچک کاربرد دارد مثل نسکافه، پودر شربتی، نمک، سماق، آویشن، فلفل و…
  • دستگاه ساشه گرانولی: این دستگاه برای تولید بسته های ساشه ای بزرگتر از جنس گرانول مثل خشکبار و حبوبات استفاده می شود. با این دستگاه انواع محصولات گرانولی مثل بسته های بادام زمینی، بسته های پسته، تخمه پوس کنده، اسمارتیز و… استفاده می شود.

انواع دستگاه های بسته بندی ساشه از نظر ساختار محصول و مواد

زاگرس ماشین مرکز خرید این نوع ماشین آلات بسته بندی

ارزان ترین دستگاه های بسته بندی ساشه با کیفیت بی نظیر در ایران توسط زاگرس ماشین کرج تولید می شوند. این دستگاهها دارای تمامی استاندارد های داخلی و بین الملی هستند. کیفیت بی نظیر و قیمت ارزان این دستگاه ها توسط این مرکز رقیب ندارد و جزو تخصصی ترین مراکز ساخت این نوع ماشین آلات بسته بندی در ایران محسوب می شود.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.