بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تنظیمات چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰ / اصول نگهداری چرخ خیاطی

تنظیمات چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰

تنظیمات چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰ از انواع چرخ خیاطی های شرکت ژانومه است که کیفیت و استحکام بالایی دارد. این چرخ خیاطی اکثرا برای مصرف خانگی و کارگاه های تولیدی پوشاک استفاده می شود و کارایی بی نظیری دارد. تنظیمات چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰ نسبت به هر دوختی که می خواهید، متفاوت است. بنابراین ما در ادامه این مطلب شما را در راه اندازی و تنظیم این چرخ خیاطی برای دوخت های مختلف، راهنمایی می کنیم.

تنظیمات چرخ خیاطی ژانومه مدل 670

راه اندازی چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰

اولین قدم برای راه اندازی هر چرخ خیاطی، مطالعه دقیق دفترچه راهنمای چرخ خیاطی در کنار سی دی آموزشی است. بررسی این ۲ راهنما درک شما را از نحوه کار چرخ خیاطی بالا می برد. به طور خلاصه برای نصب و راه اندازی چرخ خیاطی مدل ۶۷۰ ژانومه باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. فیش پدال را به چرخ خیاطی متصل کرده و دوشاخه را به پریز برق وصل کنید.
  2. کلید برق چرخ خیاطی را در حالت روشن قرار دهید.
  3. ماسوره را پر کنید و در جای مخصوص خودش قرار دهید. دقت کنید هنگام گزاشتن ماسوره، برق دستگاه را خاموش کنید.
  4. نخ کشی را با توجه به دفترچه راهنما انجام دهید.

آموزش نخ کشی چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰

برای نخ کشی قبل از هرچیز برق دستگاه خود را قطع کنید. سپس سوزن دستگاه را با استفاده از توپی بالا ببرید تا در دسترس کامل باشد. همچنین لازم است اهرم پایه را نیز بالا ببرید تا نخ کشی را راحتتر انجام دهید.

پس از انجام این مراحل، نخ را طبق دفترچه راهنما عبور داده و به سمت سوزن هدایت کنید. نخ را از سوراخ سوزن عبور داده و سر نخ را بگیرید تا با چرخاندن توپی، سر نخ ماسوره را بیرون آورید. برای این کار نیاز است ۱۵ سانتی متر از نخ ماسوره را خارج کنید. با کشیدن نخ سوزن و ماسوره به سمت عقب، نخ کشی چرخ خیاطی به طور کامل انجام می شود.

آموزش نخ کشی چرخ خیاطی ژانومه مدل 670

طرز استفاده از تنظیمات چرخ خیاطی ۶۷۰

چرخ خیاطی ژانومه ۶۷۰ درجات مختلفی برای فرم و ابعاد مختلف دوخت دارد. برای هر نوع دوخت باید تنظیمات چرخ خیاطی را به درستی انجام دهید. برای مثال برای تغییر طرح دوخت باید از درجاتی که با حروف لاتین مشخص شده اند، استفاده کنید. همچنین می توانید طول و عرض دلخواه دوخت خود را با استفاده از درجات، تنظیم کنید.

آموزش تعویض سوزن چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰

برای تعویض سوزن چرخ خیاطی، در ابتدا نیاز است برق دستگاه را قطع کنید و به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

  1. سوزن چرخ خیاطی را با استفاده از توپی، در بالاترین حالت خود قرار دهید.
  2. پیچ سوزن را کمی شل کنید تا بتوانید سوزن را از محل خود خارج کنید.
  3. سوزن جدید را در شیار میل سوزن قرار دهید و تا انتهای شیار بالا ببرید. (دقت داشته باشید که سوزن را طوری قرار دهید که قسمت صاف آن پشت قرار گیرد.)
  4. پیچ سوزن بند را سفت کنید.

آموزش تعویض سوزن چرخ خیاطی ژانومه مدل 670

اصول نگهداری چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰

یکی از اصول نگهداری چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۷۰، روغن کاری است. برای روغن کاری نیز، نیاز به قطع برق دستگاه و بالا بردن سوزن دارید.

در ابتدا برای روغن کاری قسمت ماکو، بازوی آزاد را جدا کرده و درب ماکو را نیز باز کنید. همچنین گیره های نگهدارنده را باز کنید تا بتوانید حلقه قاب ماکو و میله مرکزی را جدا کنید. سپس صفحه سوزن را باز کنید و شروع به تمیز کردن و روغن کاری کنید. پس از روغن کاری قطعاتی را که جدا کردید، به ترتیب قبلی در جای خود قرار دهید. بهتر است هنگام روغن کاری، میل سوزن را فراموش نکنید؛ زیرا این قسمت از چرخ خیاطی هم نیاز به روغن کاری خواهد شد.

البته بهتر است برای سرویس دهی کامل تر و عیب یابی چرخ خیاطی، هر چند وقت یکبار به یکی از نمایندگی های معتبر ژانومه مراجعه کنید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.