بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

میخوای ساعت مردانه شیک بخری؟ اول اینایی رو که میگم بهش دقت کن!

میخوای ساعت مردانه شیک بخری؟ اول اینایی رو که میگم بهش دقت کن!

میخوای ساعت مردانه شیک بخری؟

میخوای ساعت مردانه شیک بخری؟ برای آقایان شیک بودنشان بسیار مهم است. همیشه دوست دارند مرتب و منظم به نظر برسند و نظر همه را به خود جلب کنند. این اتفاق یک حس اعتماد به نقسی در آقایان ایجاد می‌کند و به آنها در بسیاری از شرایطی کمک خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین و پراهمیت‌ترین موارد برای آقایان استایلشان می‌باشد. معمولا خانم‌ها در استایلشان از اکسسوری‌های مختلف استفاده می‌کنند، ولی آقایان اکسسوری‌های کمتری به نسبت خانم‌ها دارند و تنها اکسسوری مناسبشان ساعت است. برای همین نیاز است برای تکمیل شدن استایلشان از یک ساعت مردانه شیک بهره ببرند.

ساعت مردانه فیک یک اشتباه پر درد سر

هرگز سراغ این گزینه نروید، یا ساعت نخرید یا اگر که قصد خرید دارید دنبال ساعت اورجینال باشید. توجه به این مورد بسیار مهم است، چون وقتی شما ساعت فیک در استایلتان استفاده می‌کنید نشان دهنده ضعف شماست و حتی ساعت شیکی هم نمی‌توانید انتخاب کنید و دچار ضرر هم خواهید شد. هم از نظر مالی ضرر می‌کنید و هم در بین دوستان و آشنایان و افرادی که با آنها در ارتباط هستید، در جایگاه پایین‌تری قرار خواهید گرفت.

به برند ساعت توجه کن

استفاده از برندهای مختلف در استایلتان بسیار دلنشین و خوشایند است، هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان. به شما فکر می‌کنند و به ظاهرتان دقت می‌کنند و همانطور که خوب می‌دانید به شما و انتخاب‌هایتان احترام می‌گذارند. البته در مورد ساعت باید به نکته دقت کنید، که اگر بند خریداری کرید و اوجینال هم بود، کیفیت فوق‌العاده‌ای هم خواهد داشت و هرگاه که بدست می‌کنید شیک بودن ساعت را متوجه خواهید شد. علاوه بر کیفیت و زیبایی، کارآیی و طول عمر ساعت نیز تفاوت زیادی خواهد داشت. مثلا اگر ساعت تیسوت، سیکو، سواچ، رومانسون، سیتی‌زن و… را تهیه کنید، همه به شما طور دیگری نگاه خواهند کرد.

به جزئیات توجه کنید

در طراحی ساعت جزئیات بسیار هیجان انگیز است. اگر می‌خواهید ساعت مردانه شیک داشته باشید، هرچه ساعتتان جزئیات شگفت انگیزتری داشته باشد، شیک بودنش هم بیشتر می‌شود. شاید بپرسید چه جزئیاتی؟ رنگ صفحه، نوع عقربه‌ها، نوع بند، عملکرد و کاربرد ساعت، ظرافت در طراحی داخلی و موتور ساعت می‌تواند از جمله این جزئیات باشد. معمولا ساعت‌هایی که برندهای معتبری دارند به این جزئیات توجه زیادی دارند.

به رنگ پوستت توجه کن

نکته بعدی برای انتخاب ساعت شیک این است که اگر می‌خواهید ساعت روی دستتان زیبا و شیک به نظر برسد، حتما رنگ پوست خود را مد نظر بگیرید. اگر پوست شما تیره و یا سبزه است، به سراغ بند رنگ طلایی نروید چون جلوه خوبی روی دست شما نخواهد داشت. در عوض ساعت‌های نقره‌ای یا تیتانیومی یا حتی رنگ مشکی روی دست شما جلوه بیشتری خواهد کرد و زیبایی ساعت را بیشتر نمایانگر خواهد کرد. اگر پوست شما سفید است یا کمی گندمگون، اغلب رنگهای ساعت به دست شما می‌نشیند ولی توجه داشته باشید اگر رنگ صفحه ساعت تیره‌تر باشد با توجه به تضاد ایجاد شده، زیبایی بیشتری به وجود خواهد آورد.

برای خرید ساعت شیک پول خرج کن

یک نکته مهم که باید توجه کنید هزینه کردن برای داشتن ساعت خوب است. احتمالا این ضرب المثل را شنیده اید که انگلیسی‌ها می‌گویند ما هنوز پولدار نشده‌ایم که جنس ارزان قیمت بگیریم. در مورد ساعت هم همین مثال صادق است. اگر قرار ساعتی که تهیه می‌کنید خوب باشد باید حداقل ۱۰۰ دلار برای آن هزینه کنید. عموم ساعت‌هایی که قیمت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار دارند ساعت‌های خوبی محسوب می‌شوند. پس بهتر است بجای چند ساعت بی ارزش یک ساعت خوب تهیه کنید و همیشه از بدست کردن آن لذت ببرید. این یک تجربه شخصی است که بارها تکرار شده و همیشه جواب گرفته.

ساعت رو از فروشگاه معتبر تهیه کن

مهم‌ترین نکته در مورد خرید ساعت این است که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، فروشگاهی که با برندها را با گارانتی اصلی آنها در ایران می‌فروشد. به دلیل هزینه‌های گمرکی بالا متاسفانه برخی تاجران دست به سودجویی کرده و ساعت‌ها را به صورت قاچاق وارد ایران می‌کنند و با قیمت‌های بالاتر و بدون گارانتی اصلی به فروش می‌رسانند. اما اگر بدنبال خرید برند هستید از نمایندگی‌های آنها خریداری کنید و به دنبال گارانتی اصلی آن باشید. به این دلیل گارانتی اصلی مهم است که خدمات پس از فروش دارد و در صورتیکه به مشکل خوردید به راحتی کار قابل برطرف کردن است. اگر غیر از گارانتی اصلی خرید کردید، به نکته توجه کنید که شرکت‌ها به این ساعت‌ها خدماتی نمی‌دهند و دچار ضرر هنگفتی خواهید شد. چون شرکت‌ها هم لوازم جانبی ساعت و قطعات آن را دارند در صورت بروز مشکل می‌توان آن را حل کرد. اما در صورت گارانتی نبودن معلوم نیست چه بر سر ساعت شما بیاید.

یکی از فروشگاه‌های معتبر که فقط برندهای اورجینال می‌فروشد گالری ساعت عباسی است. این مجموعه با گارانتی اصلی و شرکت‌های وارد کننده قرارداد دارد و از خرید و فروش کالاهای قاچاق پرهیز می‌کند. اعتبار بیش از ۲۰ ساله این گالری ساعت نشانگر راستی و درست این مجموعه می‌باشد.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.