بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دستمالی که باور ثروتمند شدن را به ذهنم هدیه داد

دستمالی که باور ثروتمند شدن را به ذهنم هدیه داد

دستمالی که باور ثروتمند شدن را به ذهنم هدیه داد ثروتمند شدن و داشتن زندگی بدون دغدغه مالی از اهدافم بود، اما باورهای ذهنم برخلاف اهدافم فقیر بود و این ترمزی بود برای ثروتمند شدنم و زمانی که باورهایم را تغییر دادم خیلی اتفاقی وارد حوزه انواع دستمال شدم و به درآمدهای بالا رسیدم، در این مقاله درباره سه نوع پرطرفدار محصولاتم صحبت میکنم و از شما برای شناخت بیشتر این مسیر دعوت میکنم تا آخر این مقاله همراه من باشید.

دستمال یزدی

تنوع رنگ دستمال یزدی:

قرمز

بنفش

سبز

پوست ماری

نقره ای

یکی از ویژگی دستمال یزدی بزرگ استفاده به عنوان سفره بود و یابرای آوردن نان از نانوایی به منزل در داخل آن پیچیده می شد که باعث می شد تا خشک نشود و تازه به منزل برسد. برای سلامتی خانواده پیشنهاد می شود از پارچه نخی برای خرید نان استفاده گردد تا از بروز سطان و مواد نفتی پیشگیری نماید. همچنین برای تازه نگه داشتن سبزیجات در یخچال بهتر از این پارچه طبیعی به جای پلاستیک استفاده نمود. یکی دیگر از کاربردهای دستمال نخی ریز در آشپزخانه خشک نمودن ظروف می باشد. بعضی از افرادی که به دکوراسیون سنتی علاقه دارند در چیدمان منزل از دستمال یزدی استفاده می کنند.

دستمالی که باور ثروتمند شدن را به ذهنم هدیه داد

دستمال توالت

برند پایپا سالیان سال در تولید این محصولات با فعالیتهای بسیار بالایی توانسته است بهترین نتیجه را ارائه دهد و رقابت فروش را در بازار داخلی و حتی خارجی به دست بیاورد لذا نوع دستمال توالت این برند با توجه به مزیتهای زیادی که دارد در بین برندهای دیگر این محصول محبوب تر بوده و از رونق خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد. دستمال توالت مزبور با ضخامت بالا و ۴ لایه به تولید می رسد که میزان ضخامت آن نمی تواند مانع از جذب بالای رطوبت گردد بلکه این امر برای محصول به عنوان یک مزیت شناخته شده و سبب رطوبت گیری زیاد می شود.

دستمال توالت

دستمال فانتزی

خرید دستمال جیبی از این مرکز با بهترین کیفیت و قیمت ارزان امکان پذیر می باشد. امروزه دستمال فانتزی با تنوع گوناگونی ارائه می شوند. بنابراین انتخاب دستمال دغدغه ای برای افراد است زیرا این کالا با سلامتی بسیار در ارتباط است دستمال باید علاوه بر طرح و مدل های جذاب و شیک جنسی راحت و نرم و کیفیتی عالی داشته باشد. این مرکز تنوع محصول را ارائه داده و جدیدترین مدل های دستمال را با کیفیت بالا و نازل ترین قیمت ها عرضه می کند. قیمت دستمال به ویژگی های مختلف کالا و شرایط بازار بستگی دارد. این مرکز زیباترین مدل های محصول را با اندازه و سایزهای متنوع ارائه می دهد.

دستمال فانتزی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.