بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

روشی تضمینی و قطعی برای ثروتمند شدن

روشی تضمینی و قطعی برای ثروتمند شدن

روشی تضمینی و قطعی برای ثروتمند شدن شاید خیلی راه ها را امتحان کرده باشید برای ثروتمند شدن و به نتیجه ی دلخواه خود نرسیده باشید و من امروز میخواهم روشی تضمینی را برایتان بگویم که خود من ابتدا آن را امتحان کردم و نتیجه عالی گرفتم و تصمیم بر آن دارم تا با دیگران به اشتراک بگذارم تا خداوند برکتش را در کسب و کارم بیاورد با من همراه باش و در این مقاله با این روش آشنا بشی و چند نوع از محصول اسانس که خودم در آن مشغول هستم را برای شما بیان می کنم.

اسانس گل رز

اسانس گل رز دارای برخی ویژگی‌ها و خواص مشابه هستند  برای مثال از اسانس گل رز در طب سنتی خواص ضد التهاب برای اسانس گل رز برشمرده‌اند. همچنین طبع این محصولات را معتدل تعریف کرده‌اند. لازم به ذکر است که افشره‌های گل رز دارای خاصیت قابض بوده و به همین دلیل می‌توانند برای جوانی پوست مفید باشد. در این بخش خواص اسانس گل رز برای پوست نام برده شده و توضیحات کافی برای هر مورد در اختیار مخاطبان محترم قرار می‌گیرد.

از جمله مهم‌ترین مراقبت‌های ضروری برای پوست، هیدراسیون یا آب‌رسانی است. انواع پوست‌های چرب، خشک، مختلط و یا حساس نیاز به آب‌رسان مناسب دارند. از آنجایی که آب‌های میان‌بافتی سلول ها با افزایش سن، در پوست کاهش پیدا می‌کنند کم و بیش شاهد چروک‌های ریز خواهید بود.

روشی تضمینی و قطعی برای ثروتمند شدن

اسانس گل سرخ

خواص شگفت انگیز اسانس گل سرخ برای پوست زمانی مشاهده می‌شود که تنها به مدت یک هفته از این فرآورده گیاهی استفاده کرده باشید.

اسانس گل سرخ (گل محمدی) نوعی رز است که در فصل بهار شکوفا می‌شود و رایحه قوی و خاصی دارد فرآورده‌های مختلفی که از این گل به دست می‌آیند در فرهنگ ایرانیان شناخته شده و به بسیاری از ابعاد زندگی ما گره خورده‌اند.

متأسفانه امروزه به سبک زندگی مدرن عادت کرده‌ایم و برخی محصولات گیاهی و سودمند را به دست فراموشی سپرده‌ایم.

مشهور‌ترین محصولی که از گل سرخ ایرانی به دست می‌آید همان گلاب است مصرف گلاب فواید زیادی برای سلامتی داشته و در طب سنتی پیشنهاد می‌شود.

علاوه بر گلاب، اسانس گل سرخ یکی دیگر از فرآورده‌های سودمند است که می‌خواهیم در این مقاله درباره فواید آن برای پوست صحبت کنیم خواص اسانس گل سرخ برای پوست غیر قابل انکار است و مصرف کنندگان در دوره بسیار کوتاهی متوجه تغییرات مثبت خواهند شد برخی انواع این اسانس توسط لابراتور‌های پیشرفته و استاندارد در کشورمان تهیه می‌گردد.

اسانس گل سرخ

اسانس گیاهی

اسانس گیاهی از ترکیبات روغنی فرار بوده که به عنوان یک متابولیت ثانویه در گیاهان دارویی ساخته می شوند. بر اساس نظریه سازمان استانداردسازی بین المللی اسانس ها به عنوان محصولات استخراجی از منابع گیاهی یا میوه جات با استفاده از روش تقطیر با بخار یا آب در نظر گرفته می شوند.

ترکیبات شیمیایی آن ها بر اساس فاکتورهایی همچون گیاه, محیط و روش استخراج بسیار متفاوت می باشد. اسانس ها به دلیل ویژگی ضد میکروبی, ضد اکسیدانی, ضد التهابی و ضد سرطان می توانند جایگزین مناسبی در زمینه های غذایی و دارویی باشند امروزه با افزایش آگهی های تولیدکنندگان در به کارگیری مواد طبیعی به ویژه در مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دارویی اسانس ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

اسانس گیاهی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.