بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

درخواست وزیر آموزش و پرورش از وزارت کشور برای تسریع در صدور

درخواست وزیر آموزش و پرورش از وزارت کشور برای تسریع در صدور شناسه اتباع

درخواست وزیر آموزش و پرورش از وزارت کشور برای تسریع در صدور شناسه اتباع نوری وزیر آموزش و پرورش از وزارت کشور خواست تا شناسه اتباع هرچه زودتر صادر شود تا از تحصیل بازنمانند.

درخواست وزیر آموزش و پرورش از وزارت کشور برای تسریع در صدور شناسه اتباع

به گزارش خبری فا به نقل از خبرگزاری تسنیم، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان اتباع باید شناسه داشته باشند. آن‌هایی که شناسه دارند، ثبت‌نام شدند. آن‌هایی هم که شناسه نداشته باشند، هویت‌شان برای ما مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور اعلام کرده که برای اتباع شناسه صادر می‌شود. ما از وزارت کشور می‌خواهیم که زودتر شناسه برای اتباع صادر شود. به همکاران‌مان اعلام کردیم که به صورت غیررسمی منابع را در اختیار این‌ها قرار بدهند تا آن‌ها نیز هم‌پای سایر دانش‌آموزان تحصیل کنند و بعد که وارد مدرسه می‌شوند، معلمان کار مضاعفی نداشته باشند.

کلیات بودجه به مجلس رفت

وی درباره سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۲ کل کشور هم گفت: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ عصر دوشنبه به مجلس ارسال شده و ما در لایحه پیشنهاداتی مبنی بر توجه به سند تحول بنیادین و اعاده مطالبات همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره ارائه کرده‌ایم.

دانشگاه فرهنگیان معمولی شده بود

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره دانشگاه فرهنگیان گفت: چند سال گذشته دانشگاه فرهنگیان از دانشگاهی ماموریت‌گرا در دوران تربیت معلم به دانشگاهی معمولی تبدیل شده بود و ما اکنون می‌خواهیم این دانشگاه را ماموریت‌گرا کنیم.

وی افزود: از ورود دانشجویان، گزینش، برنامه‌های درسی و تربیت آن‌ها تا ارزشیابی‌های مختلف، کار‌های ارزشمندی برای تغییرات در این دانشگاه انجام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.